مرجع خبری پرسپولیس : مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگرچه در یکی از گرم ترین مناطق کشورمان در حال انجام تمرینات آماده سازی هستیم ولی تمرینات پرسپولیس در اردوی کیش کاملا اصولی و علمی است.

 

سپهر حیدری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: گرمای جزیره کیش کشنده است ولی بازیکنان تیم پرسپولیس با انگیزه بالا تمرین می کنند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر دچار بدشانسی شد و پیروزی را با مساوی عوض کرد. در حالی که تیم ما برابر تیم هایی متوقف شد که مهاجمانش به ندرت توانستند در جریان بازی وارد محوطه جریمه تیم پرسپولیس شوند.

 

حیدری در خصوص این موضوع که خط تیم پرسپولیس کند است و احتمال دارد این خط دفاع برابر خط حمله سرعتی تیم استقلال در دربی با مشکل روبرو شود گفت: پاسخی برای کسانی که این مسائل را بیان می کنند ندارم. زیرا تیم ما این روزها تنها به بازی برابر تیم ملوان می کند. البته هواداران تیم ما حق دارند که در خصوص دربی حرف بزنند ولی تیم ما فقط به رویارویی با ملوان می اندیشد.

 

وی افزود: برای صحبت درباره دربی وقت زیاد داریم. ضمن اینکه دربی مثل بازی برابر ملوان سه امتیاز دارد.

 

حیدری در پایان اضافه کرد: من یک مدافع هستم و ابتدا تنها به دفاع کردن برابر حریفان فکر می کنم. خوشبختانه تیم پرسپولیس مهاجمان گلزنی دارد و آنها می توانند با خلاقیت خود دروازه بان حریفان را باز کنند. در ضمن از هواداران تیم پرسپولیس درخواست دارم که تیم خود را در دو بازی آینده همراهی کنند و از همه مهم تر به تیم خود روحیه دهند. امروز پرسپولیس به روحیه احتیاج دارد تا با کسب یک برد شیرین برای حضور در دربی آماده شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)