سه شنبه 25 فروردین(10:36) 

مرجع خبری پرسپولیس : پيروزى ۲ بر يك پرسپوليس مقابل پيكان سواى كسب يك امتياز كامل بازى براى سرخپوشان يك مزيت ديگر نيز داشت. بعد از مدت ها هواداران اين تيم به وجد آمدند و يك بازى جذاب و ديدنى از اين تيم در ليگ برتر ديدند. اين مسأله مدت ها بود كه از ياد هواداران تيم در بازى هاى داخلى رفته بود.

به بهانه اين پيروزى به سراغ سپهر حيدرى رفتيم و دقايقى با مدافع اصفهانى سرخپوشان به گفت وگو نشستيم.
 

pnnc • بازى با پيكان يك طور ديگرى بود!
بله. حريف خيلى خوب بود و ما بهتر از حريف عمل كرديم. البته در نيمه اول چندان خوب نبوديم. مربيان بين ۲ نيمه با بچه ها صحبت كردند و نكات لازم را به ما گفتند. ديديد كه در نيمه دوم عملكرد بهترى داشتيم و توانستيم برترى خود نسبت به حريف را حفظ كنيم.


۱۵ دقيقه ابتداى بازى خيلى سرد و كم اثر نشان مى داديد و پيكانى ها خطرناك تر بودند.
قبول دارم. ما در ۲۰ دقيقه اول تمركز لازم را نداشتيم. حريف ما خيلى بهتر از ما روى كار تمركز كرده بود اما خدا را شكر خيلى زود خودمان را پيدا كرديم و توانستيم بر بازى سوار شويم. موقعيت حريف خطرناك بود اما خيلى زياد نبود. خوشبختانه اتفاق خاصى نيفتاد و توانستيم روى دروازه حريف خطرناك ظاهر شويم.


pnnc • بالاخره بازى پرسپوليس در آسيا و ليگ همسطح جلوه كرد! روى اين مسأله خيلى كار كرده بوديد؟

مى گفتند ما در ليگ انگيزه لازم را نداريم و براى همين بد بازى مى كنيم اما واقعاً اين طورى نبود. شما ببينيد هواداران ما نيز در بازى مقابل پيكان كم تعداد بودند. از دست رفتن شانس قهرمانى ما در ليگ شايد آنها را هم سرد كرده باشد اما بدانيد همه ما همقسم شده ايم تا ناكامى در ليگ را در ۲ جام ديگر جبران كنيم. با اين وجود دليلى نداريم كه در ليگ براى كسب مقام سوم تلاش نكنيم.

pnnc • بعد از مدت ها شاهد به وجد آمدن هواداران پرسپوليس بوديم. – آنها آنقدر به وجد آمده بودند كه كريمى را موقع تعويض ايستاده تشويق مى كردند. آيا نمى توانستيد هميشه همين طور عمل كنيد؟
من فكر مى كنم گذشته ها را بايد فراموش كرد. الان نظر تماشاگران ما با بردهايمان در آسيا كاملاً عوض شده است و به گونه ديگرى به تيم محبوبشان نگاه مى كنند. آنها براى پرسپوليس شخصيت بين المللى در نظر گرفته اند و تفاوت را بيشتر احساس مى كنند. على كريمى در اين بازى يك فوق ستاره بود و وجودش براى هر تيمى يك نعمت است. او براى ما واقعا ً عالى كار كرد. حتى مى توانست گل اول را خودش بزند اما توپ را به خليلى رساند تا اين بازيكن بعد از مدت ها دورى از ميادين گل بزند و روحيه بگيرد. حق كريمى بود كه تماشاگران پرسپوليس او را كاملاً اروپايى تشويق كنند.

pnnc • فكر نمى كنى حالا توقع هواداران پرسپوليس بيشتر شده است؟
توقع هميشه بالا بوده اما حالا اين توقع را به حق بالاتر برده ايم. به خدا حيف است اين تيم با اين مجموعه مديريتى و فنى موفق نشود و جايگاهى به دست نياورد. ما بايد خيلى بهتر از اينكه بوديم باشيم و ناكامى ليگ را با كسب سهميه آسيايى جبران كنيم. مى دانيم هوادارانمان چيز زيادى از ما نمى خواهند.

pnnc • سيستم دفاعى شما در اين بازى تغيير كرده بود؟
نه، همان ۳ دفاع هميشگى بوديم. البته نه ۳ دفاع سنتى كه خيلى ها به آن ايراد مى گيرند. وينگادا سيستم ۳ دفاع نوين را كه يك سيستم جديد است به كار گرفته و از ما خواسته كه وقتى روى خط هستيم و يك مدافع تحت فشار قرار مى گيرد و درگير مى شود، بقيه او را تحت پوشش قرار دهند و نفرات خط هافبك نيز به كمك ما بيايند. بچه ها دارند در اين سيستم كاملاً جا مى افتند.

pnnc • ظاهراً وينگادا علاقه خاصى به بازيكنان جوانش دارد.
ببينيد تا يك مربى چيزى در عملكرد اين نفرات نبيند از آنها استفاده نمى كند. مطمئن باشيد او چيزى در عملكرد على عسكرى، نوروزى و يا عبدى ديده كه از آنها بهره لازم را مى برد. آنها هم خيلى خوب كار مى كنند و جواب اعتماد وى را به خوبى مى دهند. كلاً وينگادا خيلى خوب از ۳ مهره هايش استفاده مى كند.


pnnc • بازى با استقلال اهواز را چطور مى بينى؟
استقلال اهواز اگر به همه تيم ها هم ببازد مقابل پرسپوليس يك جور ديگر بازى مى كند اما ما مى خواهيم قبل از بازى با الغرافه يك ۳ امتياز حياتى را در ليگ كسب كنيم. پس مطمئن باشيد با تمام قوا به مصاف حريف اهوازى خواهيم رفت

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)