مرجع خبری پرسپولیس : از روزي كه موضع علي دايي نسبت به محسن خليلي روشن شد و بعد از آن هم اين بازيكن جلسه‌اي را با حبيب كاشاني كه تمايل به بازگشتش دارد برگزار كرد تا امروز كه دو سه هفته‌اي از آن مي‌گذرد نسبت به صحبت‌هاي دايي هيچ اظهارنظري نكرده است.


كاملا واضح است كه سرمربي پرسپوليس اعتقادي به او ندارد و حتي در آخرين صحبتش در مورد او گفته: «اگر به نيمكت‌نشيني اعتراض ندارد، مي‌تواند بماند.» اين حرف يك معني بيشتر ندارد و آن اينكه در تفكرات دايي جايي براي خليلي پيدا نمي‌شود.


در اين شرايط بسيار بعيد است كه خلیلی حاضر به ماندن شود چرا كه خوب مي‌داند اگر دايي به او اعتقاد داشت تا الان در تمرين‌ها حاضر مي‌شد. از طرفي او اگر تا امروز هم سكوت كرده به خاطر  حبيب كاشاني بوده كه مي‌خواهد هر طور شده فقط محسن را نگه دارد.


او دوست ندارد جملاتي را به كار ببرد كه آرامش تيمش را به هم بزند و شايد براي دايي بهتر باشد كه يك بار براي هميشه و خيلي شفاف موضعش را در مورد خليلي بگويد. اينكه يك روز مي‌گويد در اختيار باشگاه است و فردايش بگويد در چند بازي آخر خوب نبوده و به جوانتر‌ها فكر مي‌كنيم و امروز هم بگويد اگر تحمل نيمكت‌نشيني را دارد مي‌تواند بماند، خيلي خوب نيست. دايي حق دارد براساس تفكراتش بازيكن بگيرد پس مي‌تواند خيلي راحت در مورد خواستن و نخواستن بازيكني اظهار نظر كند.

 

گذشته از شرط دایی برای بازی دادن به آماده ها و 100 درصد نبودن حضور هیچ بازیکنی در ترکیب اصلی شهریار ، پیشنهاد 500 میلیونی خلیلی همیشه مصدوم هم مزید بر علت شده تا تمدید قرارداد مهاجم نوک سرخپوشان بیش از هر بازیکن دیگری به تاخیر بیفتد. اگر دایی موضع خود را نرم تر کرده و خلیلی هم چپ پیشنهاد خود را خالی تر کند می توان پس از بازگشت پرسپولیسی ها از اردوی المان به اضافه شدن وی امیدوار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)