پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره پرسپولیس می گوید بازی های پرسپولیس را نباید با استقلال مقایسه کرد.

حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از نتایج اخیر تیمش راضی نیست. اگرچه او تاکنون مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته اما معتقد است در این شرایط باید کادر فنی تیم پرسپولیس وضعیت تیم را سروسامان بدهند چون ما نباید شانس قهرمانی را از دست بدهیم. این گفت‌وگو را بخوانید:

 

پرسپوليس دوباره باخت.
بله، متأسفانه با اين باخت شرايط خوبي بر تيم حاكم نيست و دوست داريم شرايطي به وجود آيد كه تيم از نظر فني و كيفي وضعيت بهتري پيدا كند. 

بحث بركناري دايي مطرح شده و آقاي رحيمي در جايي گفته‌اند اگر قرار باشد دايي عوض شود، مديرعامل چون فوتبالي است، تصميم مي‌گيرد.
من نشنيده‌ام. ما هنوز در مورد آقاي دايي تصميمي نگرفته‌ايم. اگرچه يكي، دو نفر از اعضاي هيأت مديره صحبت‌هايي مبني بر تغييرات كرده‌اند ولي هنوز هيأت مديره تصميمي نگرفته. شما مطمئن باشيد اگر هيأت مديره به اين نتيجه برسد كه تغييراتي در كادر فني صورت گيرد، حتماً اين دستور را به مديرعلامل ابلاغ مي‌كنيم ولي ايشان حق اظهار نظري اين‌چنيني ندارند چرا كه تابع هيأت مديره هستند البته اگر ما از ايشان نظر بخواهيم، مي‌تواند نظرش را بدهد اما اگر نظري هم نخواهيم و تصميمي بگيريم، ايشان ملزم به اجراي آن است. ضمن آنكه در اين شرايط رحيمي مورد حمايت ماست و مشكلي با او نداريم. دغدغه اصلي ما وضعيت فعلي پرسپوليس است. 

پس هيأت مديره چنين تصميمي نگرفته است؟
تا اين لحظه خير اما ما دنبال نجات تيم پرسپوليس هستيم و دوست نداريم پرسپوليس با چنين نتايجي، قهرماني را از دست بدهد ضمن آنكه ما حدود اختيارات خودمان را مي‌دانيم.

بالاخره اگر دايي را بركنار كنيد، بايد غرامت بدهيد.
ببينيد طبق قرارداد، سرمربي نيز حقوقي دارد كه در صورت فسخ بايد لحاظ شود. 

در اين شرايط پرسپوليس 10 امتياز از استقلال عقب‌تر است و…
خواهش مي‌كنم بازي‌هاي ما را با استقلال و نتايجش مقايسه نكنيد. استقلال در 7 هفته گذشته فقط با يك تيم مدعي بازي داشت آن هم به سپاهان باخت. مطمئناً اگر استقلال با حريفان پرسپوليس بازي مي‌كرد، شرايطش اين‌گونه نبود.

احتمال دارد تا نيم‌فصل به كادر فني فرصت دهيد؟
قطعاً خير اگر اين شكست‌ها ادامه پيدا كند، تا نيم‌فصل صبر نمي‌كنيم چون هواداران چنين اجازه‌اي به ما نمي‌دهند.

تاكنون براي جانشيني دايي با كسي صحبت كرده‌ايد؟
تيم پرسپوليس سرمربي دارد و ما با مربي‌اي مذاكره‌اي نداشته‌ايم! آقاي دايي درصدد رفع مشكلات و نواقص تيم هستند و قرار است چند بازيكن جذب شوند.

هدايتي هم گفته حاضر است پول پولادي را بدهد تا او بماند.
ببينيد هدايتي رفته از لاليگا تيم خريده و بحث ايشان در پرسپوليس منتفي شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)