پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور ندارد احتمال دارد، انتخاب مدیرعامل دو سه هفته به طول انجامد.

حمیدرضا سیاسی در خصوص اینکه خادم اعلام کرده وزارت ورزش دخالتی در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ندارد، اظهار داشت: مجمع این دو باشگاه وزارت اقتصاد و دارایی است که در خصوص واگذاری این دو باشگاه مراحل خود را طی می‌کند. وزارت ورزش هم به عنوان متولی ورزش بحث نظارتی را در پیش دارد. وزارت ورزش در نحوه واگذاری هیچ دخالتی ندارد.

وی در مورد اینکه مهم‌ترین مسئله که قرار است در جلسه هیأت مدیره مطرح شود چیست،‌ گفت: یکی از دستورات جلسه امروز انتخاب مدیرعامل باشگاه بود اما با توجه به اینکه دو عضو هیأت مدیره در این جلسه حضور ندارند انتخاب مدیرعامل به آینده موکول شد. سلیمی در سفر حج به سر می‌برد و مونسان هم به خاطر کارهای شخصی نتوانست در جلسه حاضر شود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: ما به حدنصاب می‌رسیم که مدیرعامل را انتخاب کنیم اما با توجه به اینکه انتخاب این عضو حساس است، ترجیح می‌دهیم همه اعضا حضور داشته باشند. در جلسه امروز درباره وضعیت اسپانسر صحبت خواهیم کرد. ما در برخی موارد با اسپانسر از جمله موارد مالی به مشکل خوردیم و اسپانسر شرایط جدیدی را اعلام کرده که در جلسه امروز در این باره صحبت خواهیم کرد.

سیاسی در مورد اینکه مطالبات دایی چگونه پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: هنوز جلسه‌ای در این باره نداشته‌ایم. من با نماینده دایی تماس گرفتم و قرار شده فردا یا پس‌فردا نشستی را با حضور دایی داشته باشیم تا این مسئله حل شود.

وی در مورد اینکه والیبالیست‌های پرسپولیس از سال 85 قراردادشان با مشکل روبرو شده و این موضوع با پرداخت جریمه هم مواجه شده است، گفت: در این خصوص یکسری اطلاعات به دست من رسیده است اما ما در بودجه محدودیت‌هایی داریم. اولویت ما تیم اصلی است که در زمین به میدان می‌رود. اگر بتوانیم بودجه خاصی به دست آوریم به والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران پرداخت خواهیم کرد. در خصوص جریمه هم در زمان پرداخت مذاکره می‌کنیم، ان‌شاءالله آن را ببخشند.

وی در مورد اینکه از سوی وزارت حکم مدیرعاملی بهروز منتقمی اعلام شده، تاکید کرد: وزارت ورزش حکم مدیرعاملی را نمی‌زند بلکه از طرف هیأت مدیره به وزارت ورزش اعلام می‌شود و آنها تنفیذ می‌کنند. منتقمی مامور به خدمت از وزارت ورزش به پرسپولیس بود به علت اینکه چند وقت پیش همکاری یکساله او به پایان رسیده بود مجددا این امر تمدید شد.

منتقمی در مورد اینکه کاندیدای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس چه نفراتی هستند، گفت: هر شخصی پیشنهادات خود را داده است که آنها در جلسه مورد بررسی قرار خواهند گرفت اما زمانی که تمام اعضا حضور داشته باشند.

وی در مورد اینکه چه مدتی احتمال دارد این امر به طول بیانجامد، گفت: در حال حاضر منتقمی حکم سرپرستی باشگاه را بر عهده دارد که به منزله مدیرعاملی باشگاه است. احتمال دارد انتخاب مدیرعامل دو سه هفته طول بکشد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می شود عابدینی یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه بوده و او با این مسئله مخالفت کرده،‌گفت: من با کسی مخالفتی نکردم. بحث حضور عابدینی به عنوان مدیرعامل را در هیأت مدیره نشنیده‌ام. هنوز کسی پیشنهادات خود را اعلام نکرده است. باز هم می‌گویم تا زمان حضور تمام اعضای هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)