پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از جدایی سیدجلال حسینی متاثر شدم اما دایی نفرات جایگزین را انتخاب خواهد کرد.

حمیدرضا سیاسی درباره جدایی سیدجلال حسینی و خلعتبری گفت:‌ من از جدایی سید جلال که بازیکنی بسیار خوب و خلاق است خیلی متأثر شدم اما این اتفاق افتاده و آیا کاری دیگر از دست من بر می‌آید که انجام دهم بالاخره او تصمیمش را گرفته است.

وی در پاسخ به سؤالی که سیدجلال حسینی گفته کارها در باشگاه دست رحیمی نیست،‌ گفت: او نظر شخصی خود را اعلام کرده آقای رحیمی به چاه نفت وصل نیست بودجه‌ای محدود دارد و باید هزینه‌های زیاد را پرداخت کند این ماجرای پرسپولیس است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا با این وضعیت پرسپولیس ضربه می‌خورد یا خیر گفت: اگر پرسپولیس با این اتفاق می‌خواهد ضربه بخورد پس بگذارید ضربه بخورد. پرسپولیس بزرگ به یک یا دو بازیکن وابسته نیست ما سرمربی هوشمندی داریم.

وی افزود: قطعاً سرمربی تیم جایگزین این بازیکنان را پیدا می‌کند و باید این را بدانیم که یک نفر بازوی پرسپولیس نیست و یک تیم باید با هم باشند. اگر ما روی یک نفر سرمایه‌گذاری کنیم و بعد او دچار مشکل شود تیم پرسپولیس فلج می‌شود و ضربه می‌خورد.

رئیس هیأت‌مدیره قرمزپوشان در پاسخ به این سؤال که خواسته‌های حسینی چه چیزی بوده، گفت:‌ دقیقاً نمی‌دانم که درباره آن حرف بزنم اما منطق می‌گوید با نظر رحیمی سازگار نبود من باز هم تکرار می‌کنم یک تیم نباید به یک نفر وابسته باشد و اگر قرار است یک نفر نباشد یک تیم وجود نداشته باشد پس بهتر است تیم وجود نداشته باشد. ما مربی تیزهوش و زیرکی مثل دایی داریم که انشالله جایگزین این نفرات را انتخاب می‌کند. البته من باز هم می‌گویم ما از این اتفاق‌هایی که افتاده ناراحتیم اما با یک بودجه محدود و یک عالمه طلبکار طرف هستیم که همه هم دوست دارند کارشان زودتر انجام شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)