پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من از ذهن حمید استیلی برای رفتن به راه‌آهن یا ترک پرسپولیس بی‌خبرم اما تا به این لحظه حرفی در این باره مطرح نشده است.

حمیدرضا سیاسی در خصوص شایعه کناره‌گیری حمید استیلی از هیأت مدیره پرسپولیس و رفتن به راه‌آهن اظهار داشت: تا به این لحظه که من این مصاحبه را با شما انجام می‌دهم حمید استیلی مسئله‌ای را در این باره به هیأت مدیره و اینجانب مطرح نکرده است.‌ من دیگر از ذهن استیلی بی‌خبرم که آیا می‌خواهد به راه‌آهن برود یا خیر چون من نمی‌توانم ذهن اطرافیانم را بخوانم! به همین دلیل تا به این لحظه هیچ موضوعی در این باره مطرح نشده و حتی او در جلسه هیأت مدیره نیز حضور دارد.

سیاسی در واکنش به گفته استیلی که اعلام کرده مشکلات مالی داریم، گفت: ما مشکل مالی نداریم اما محدودیت‌های مالی داریم. من دفعه قبل هم گفتم براساس تعریف از اسپانسر، در حال پول گرفتن هستیم اما نمی‌توانیم بدهی گذشته را بپردازیم و برای امسال هم خرج کنیم چون با هم همخوانی ندارد پس مجبوریم به آینده فکر کنیم. این موضوعی بود که در جلسه هیأت مدیره هم مطرح شد.

وی درباره احتمال ضربه خوردن به پرسپولیس با این روند حرکتی نیز یادآور شد: اولویت ما آینده است و من بارها این را اعلام کردم. مطمئن باشید از زمانی که ما آمدیم، ر آینده دچار مشکل نخواهیم شد. یکسری مشکلات از قبل وجود دارد اما بضاعت مالی ما همین است.

وی در پایان درباره پرونده خلعتبری نیز گفت: قرار است آقای رحیمی سفری داشته باشد و گزارشی در جلسه آتی هیأت مدیره درباره پرونده خلعتبری به ما اعلام کند و گزارشات لازم را به ما بدهد. امیدواریم که هر چه سریع‌تر پرونده این بازیکن بسته شود و در تمرینات ما با رفع مشکل حضور داشته باشد.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930403000190#sthash.2YVc44zL.dpuf

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)