پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی اسطوره و بزرگ فوتبال ما است و قطعا به حق و حقوقی که دارد می‌رسد.

حمیدرضا سیاسی پس از پایان جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص برکناری علی دایی، گفت: با توجه به نتایج اخیر، هیئت مدیره باشگاه تصمیم به برکناری دایی گرفت.  حمید درخشان امروز تیم را تحویل می‌گیرد تا کارش را آغاز کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رحیمی مدعی شده که او باعث برکناری علی دایی شده، گفت: این تصمیم را من نگرفتم و تصمیمی بود که هیئت مدیره گرفت.

سیاسی در خصوص اظهارات رحیمی مبنی بر اینکه به مدیرعامل پرسپولیس گفته یا دایی را برکنار کن و یا خودت از مدیرعاملی پرسپولیس کنار می‌روی، خاطرنشان کرد: خدمت رحیمی گفتم که اگر مصوبات هیئت مدیره را اجرایی نکند از سمت خود برکنار خواهد شد. ضمن اینکه تا این لحظه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رحیمی مدعی شده که هیئت مدیره به لحاظ مالی به او فشار آورد، گفت: اصلا این‌طور نیست و این حرف را تایید نمی‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ قرارداد علی دایی که چیزی در حدود 4 میلیارد و 700 میلیون تومان است به او پرداخت می‌شود، تاکید کرد: قطعا دایی به حقوقی که دارد می‌رسد. او اسطوره و بزرگ فوتبال ما است اما مبلغ دقیق قرارداد او مشخص نیست چه مقدار است.

سیاسی بار دیگر در خصوص دلایل برکناری علی دایی از سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: احساس کردیم که اگر دیر شود فرصت را برای قهرمانی پرسپولیس از دست می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که شما با توجه به پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل مسجدسلیمان سعی کردید که پیش از این دیدار علی دایی را برکنار کنید، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و ما پیش از این نیز، بازی آسانی نیز داشتیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد فشار وزارت ورزش و جوانان برای برکناری دایی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در این مسئله نداشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)