پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شکایت ها از این باشگاه به جاهای باریک کشیده می شود و کار را سخت می کند.

حمیدرضا سیاسی روز یکشنبه با بیان اینکه مدیر عامل باشگاه باید از قبل برای رفع مشکلات باشگاه چاره جویی می کرد،  افزود : اگر به این مشکلات رسیدگی نشود بیشتر خواهند شد.

وی با بیان اینکه طلبکاران باشگاه به دنبال احقاق حقوق قانونی خود هستند، افزود: البته مدیرعامل و تیمش درحال رفع این مشکلات هستند اما معتقدم باید از مدت ها قبل به فکر چاره جویی و حل مشکل می بودیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص تازه ترین وضعیت تیم و بازیکنان نیزاظهارداشت: خوشبختانه وضعیت پرسپولیس خوب است و فردا دفاع وسط کاستاریکایی به جمع سرخ پوشان اضافه می شودوبه دفاع ما استحکام خواهد بخشید.

سیاسی درپاسخ به این سووال که باشگاه پرسپولیس درفصل نقل و انتقالات ضعیف تر از رقیب سنتی خود استقلال عمل کرده است نیز اظهارداشت: ما به هیچ وجه ضعیف تر عمل نکردیم و تنها دو ملی پوش خود را ازدست دادیم با این همه مگر استقلال فصل گذشته که تمامی ملی پوشان خود را داشت چه کاری کرد که تیم ما نتوانست انجام دهد.

وی درپاسخ به سووال دیگری درباره اضافه شدن افشین پیروانی به عنوان مربی این تیم نیزگفت: پیروانی را دایی به مدیریت معرفی کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

وی در باره عقد قرارداد پرسپولیس با شرکت سهامی بیمه ایران نیز گفت : این مساله دراختیارحمایت کننده مالی است و به طور حتم ما مخالفتی با کارهای اسپانسر برای جذب درآمد بیشتر مخالفتی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)