پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه مربی راه‌آهن گفته من باشگاه راه‌آهن را خریده‌ام، اشتباه کرده است.

 

حمیدرضا سیاسی پس از تقدیر و تشکر لطیفی مربی راه‌آهن از وی بابت خرید این تیم و دادنش به استیلی اظهار داشت: من نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم! حتما آقای لطیفی در جریان نیست که من در خرید راه‌آهن هیچ نقشی نداشتم. به نظر من لطیفی اشتباهی مسئله‌ای را مطرح کرد.

وی افزود:‌استیلی خودش راه‌آهن را خریده و من در خرید راه‌آهن نه نقشی داشتم و اصلا هم نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده است. حتما استیلی می‌تواند دراین باره توضیح دهد.
سیاسی ادامه داد: من به خوبی استیلی را می‌شناسم اما این دلیلی نمی‌شود که من در این موضوع نقش داشته باشم. از شما می‌پرسم چه دلیلی داشت که اگر من در خرید راه‌اهن نقش داشتم آن را اعلام نکنم فوقش از پرسپولیس بیرون می‌آمدم و به راه‌آهن می‌رفتم.
سیاسی در پاسخ سوالی که برخی‌ها می‌گویند شما از ترس اینکه پرسپولیس را از دست ندهید زیر بار شایعاتی مبنی بر خرید راه‌آهن نمی‌روید گفت:‌به نظر شما پرسپولیس برای من چه چیزی دارد که بخواهم مثلا تیمی را که خریده‌ام رها کنم. اگر پرسپولیس چیزی داشت الان این همه بدهی روی همدیگر انباشته نمی‌شد. من تحت هر عنوانی اکنون در پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنم. چیزی ندارم که از دست بدهم یا چیز جدیدی نمی‌توانم به دست بیاورم یک مسئولیتی به من داده شده امیدوارم بتوانم از آن رو سفید بیرون بیایم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)