پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پول هست اما باید رحیمی و دایی کار را مدیریت کنند تا مشکلات را مهار کنیم.

حمیدرضا سیاسی در واکنش به اظهارات برخی بازیکنان از جمله خلعتبری مبنی بر اینکه هر وقت به باشگاه پرسپولیس می‌روند فقط به آنها گفته می‌شود پول نداریم، اظهار داشت:‌ همه در جریان وضعیت قبلی باشگاه هستند. اگر منظور شما مصاحبه خلعتبری است که باید بگویم که هنوز به صورت ریز وارد مشکلات او با باشگاه نشده‌ایم. ان‌شاءالله به زودی با یک گزارش مالی و بررسی پرونده عجمان، در عمق مشکل این بازیکن قرار خواهیم گرفت تا این موضوع حل شود.

وی افزود: برخی بازیکنان بنا بر دلایلی امسال در کنار ما نیستند اما قطعا این افراد برای جدایی خود از ما پول می‌خواهند به همین دلیل ما الان برای‌مان حفظ تیم حال حاضر و فصل آینده مهمتر از چیزهای دیگر است. در باشگاه پرسپولیس بودجه‌ای محدود داریم و برای آینده برنامه‌ریزی و حساب‌ کرده‌ایم البته به گذشته هم فکر می‌کنیم.

سیاسی ادامه داد: با این حرف‌هایم نمی‌خواهم بگویم بدهی گذشته به ما ربطی ندارد اما الان حفظ تیم و روزهای پیش رو برای ما بسیار مهمتر از قبل است چون برای آینده باید برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: پول هست اما باید مدیریت شود تا دچار مشکل و فعالیت‌های گذشته نشویم. بالاخره بدهای‌های گذشته کم نیست و اگر بخواهیم روی گذشته‌ها تأکید کنیم آینده را از دست می‌دهیم پس باید در این زمینه بسیار با تمرکز مدیریت کنیم که این کار دایی و رحیمی را سخت می‌کند.

رئیس هیأت مدیره قرمزپوشان درباره مشکلات کریم باقری نیز گفت: مشکل باقری مثل بقیه فوتبالیست‌ها است. او با من تماس گرفت و با او در این چند روز صحبت کردم به همین دلیل دنبال راهکارهایی هستیم تا باقری و بازیکنان به حقوق خود برسند اما باز هم می‌گویم مهمترین وظیفه حال حاضر ما پرداختن به آینده است تا در آینده مثل گذشته نشویم.

سیاسی درباره تعهدات اسپانسر تیم تصریح کرد: اسپانسر تیم تا الان به تمام تعهدات خود در قبال باشگاه با وجودی که هنوز چیزی را دشت نکرده جامه عمل پوشانده، ما طبق قرارداد مبالغی را باید از این اسپانسر می‌گرفتیم که تا به امروز این اتفاق افتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تعهد پرداخت حدود 2 میلیارد تومان در ماه به باشگاه پرسپولیس است نیز، گفت: بله همین حدود است اما تا به امروز این اسپانسر به خوبی با ما همکاری کرده و هیچ مشکلی نبوده است.

رئیس هیأت مدیره قرمزپوشان در پایان درباره مشکلات دایی و رحیمی به خاطر مسائل مالی در جذب بازیکن نیز، تأکید کرد: ما بودجه‌ای تعریف شده را برای این کار در نظر گرفتیم اما گرفتاری‌های مالی داریم. اگر بی‌گدار به آب بزنیم گذشته تکرار خواهد شد و به همین دلیل باید دایی و رحیمی یک مقدار مدیریت کنند تا این مشکلات را مهار کنیم. اگر انشاءالله این اتفاق بیفتد و از این روزهای پرفشار خارج شویم خیلی زود به حالت ایده‌آل درخواهیم آمد البته من باز هم می‌گویم ما برای رفع مشکلات گذشته نیز قدم برمی‌داریم اما به شرطی که به آینده ما ضربه نخورد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)