پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در فصل گذشته گاهی حواشی پرسپولیس را زمین گیر می‌کرد.

در نشست خبری پرسپولیس حمیدرضا سیاسی در خصوص وضعیت علی دایی در پرسپولیس برای فصل آینده گفت: آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و وضعیت علی دایی را برای سال آینده تثبیت کرده و الان هم وضعیت باشگاه به روال عادی برگشته است. ما هم در هیأت مدیره مصوباتی که مورد نیاز است را در حال بررسی و تصویب هستیم تا مشکلات جلوی کار رحیمی و دایی را برداریم.

وی ادامه داد: فوتبال ما در گذشته مشکل داشت اما این مشکل برای خود تیم نبود و دیدید که ما تیم خوبی داشتیم که حتی در پایان لیگ دوم شدیم که جا دارد از آقای دایی تشکر کنم اما گاهی حواشی پرسپولیس را زمین‌گیر می‌کرد. اگر با شرایطی که داریم بتوانیم موانع را از پیش رو برداریم فصل آینده پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها خواهد بود.

سیاسی در خصوص بدهی‌هایش به حسین هدایتی گفت: من با هدایتی هیچ معامله‌ای نکردم تا بدهی به ایشان داشته باشم. اصلا من اسپانسر پرسپولیس نیستم و یا کاری به این اسپانسر ندارم. من فقط در چارچوب هیأت مدیره از اسپانسر جواب می‌خواهم و مسئله دیگری نیست. ما از اسپانسر خواسته‌ایم که مراتب قول‌های خود را به دقت عملی کند تا ما برداشت‌‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: اگر ایشان طلبی یا چکی از من دارد یعنی آقای هدایتی حتما انجام بدهد و آن را برگشت بزند. من درباره این سوال شما خلع سلاح هستم و دیگر جوابی نمانده که بگویم.در همین هنگام بود که رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وسط حرف سیاسی آمد و گفت‌: سوال من اینجاست اگر اسپانسر نیاوریم می‌گویند ما بی‌عرضه هستیم اگر اسپانسر بیاوریم می‌گویند پول آورده‌ایم خودمان هم ماندیم که باید چکار کنیم.

سپس سیاسی رئیس هیأت مدیره تأکید کرد: ما می‌خواهیم عوامل و مشکلات باشگاه را شناسایی کنیم در جریان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس سال به سال هستیم و با برنامه باید آنها را پرداخت کنیم. متأسفانه کشور و وزارت ورزش الان در شرایطی نیست که به ما کمک کند. با برنامه‌های اقتصادی اهداف عالی داریم تا نیم‌نگاهی به پرداخت بدهی‌ها داشته باشیم. ضمنا تیم هیأت مدیره تا به الان کوچکترین مشکلی با اسپانسر نداشته است.

وی افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم در صورتی که مشکلی پیش بیاید سریعا اسپانسر جدید را جایگزین کنیم. البته اسپانسر قبلی تا الان بد نبوده و ما هم در کنار این موضوع کارهای اقتصادی و الگوسازی برای آینده داریم که دیگر شاهد این بدهی‌ها نباشیم. اگر اسپانسر ناتوان شود کاری می‌کنیم که هیچ کاری زمین نماند. خیال‌تان راحت باشد.

سیاسی در خصوص اسپانسر پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود شاید امتیازات خاصی به این اسپانسر داده خواهد شد، تصریح کرد: درباره اسپانسر و اینکه چه زمانی به ثبت رسیده، من اطلاعی ندارم، اما درباره اعضای هیأت مدیره باید بگویم، شهردار منطقه 21 منتصب به وزیر ورزش است، اما آقایان مونسان و کاظم‌پور از طرف اسپانسر هستند. ما هیچ امتیازی خارج از چارچوب قانون دراختیار اسپانسر نمی‌گذاریم.

وی افزود: اسپانسر نقشی در چگونگی خرج بودجه ندارد و این پول فقط از طریق اسپانسر به باشگاه تزریق می‌شود، اما این مدیرعامل است که در مسیر قانونی آن را هزینه می‌کند. ما البته از جاهای دیگر هم می‌توانیم درآمدزایی داشته باشیم و به سمت مثبت می‌رویم تا میراث خوبی از خودمان به جای بگذاریم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس ادامه داد: از قبل قراردادهای دست و پا گیر وجود داشته، اما در حال حاضر اداره حقوقی وزارت ورزش و هیأت مدیره پرسپولیس آنها را پیگیری می‌کنند و من باید بگویم که مشکلات آن چنانی بر سر راه اسپانسر نیست و قرارداد ما هم در اداره حقوقی وزارت ورزش تنظیم شده و مشکلی از این بابت نداریم.

وی در خصوص مسدود شدن حساب پرسپولیس هم اشاره کرد: با تعاملاتی که با بانک مرکزی انجام دادیم، این موضوع هم در شرف تمام شدن است و می‌توان به این حساب پول واریز کرد و حتی امروز هم بخشی از کار را انجام دادیم.

سیاسی در مورد اسپانسر پرسپولیس افزود: برنامه‌ریزی اقتصادی در این خصوص انجام دادیم و اگر اسپانسر ما بتواند در این راه به ما کمک کند و گام‌های خوبی بردارد، سال آینده مثل سایر اسپانسرها می‌تواند یکی از گزینه‌های ما برای ادامه همکاری باشد و موفق بودنشان برای آنها یک پوئن مثبت به حساب می‌آید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)