پرسپولیس نیوز : حمیدرضا سیاسی می‌گوید در هیأت مدیره پرسپولیس دموکراسی حاکم است و اعضا می‌توانند به راحتی اظهار نظر کنند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، درباره بازی نخست این تیم در لیگ برتر و تساوی با نفت تهران اظهار کرد: به نظر من نتیجه رضایت‌بخش نبود. نفت یکی از تیم‌های مدعی امسال است اما در کل شکل بازی پرسپولیس امیدوارکننده بود. این را من نمی‌گویم بلکه کارشناسان به آن اعتقاد دارند.

او ادامه داد: موقعیت‌های زیادی در بازی به‌وجود آمد اما نمی‌شود که همه فرصت‌ها گل شود. فکر می‌کنم از بازی‌های سوم و چهارم پرسپولیس شکل واقعیش را پیدا می‌کند. ترس هواداران کاملاً بی‌مورد بود و این موضوع با نمایش پرسپولیس مشخص شد. من هنوز هم روی حرف خودم هستم که پرسپولیس قطعاً قهرمان است و ما هر کار که بتوانیم برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.

سیاسی درباره شرایط هیأت مدیره و احتمال تغییر در اعضای هیأت مدیره گفت: ما مشکل خیلی خاصی در باشگاه نداریم. به نظر من اسپانسر تا الان به همه تعهدات خود عمل کرده است. البته باشگاه هم باید هماهنگ می‌بود و در بعضی موارد کوتاهی کرده است. دو طرف باید کاری کنند که باشگاه درآمدزایی داشته باشد. با این وجود مشکلی از جانب اسپانسر نیست و چک آخر آن‌ها هم که دو میلیارد بود پرداخت شده و مابقی آن تا پایان ماه به دست باشگاه می‌رسد.

او درباره غیبت رحیمی در مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه گفت: مشکل خاصی نبود. من هم آن روز ایران نبودم و حتماً برای رحیمی هم مشکلی پیش آمده است. دیروز با رحیمی حرف زدم. چیزی ندیدم که نشان دهد او ناراحت است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارنظرهای اخیر کاظم‌پور که از رحیمی انتقاد کرده بود گفت: او نظر خودش را گفته است. نمی‌شود که همه یک جور فکر کنند. با این وجود اگر احساس کنم که این صحبت‌ها و اظهارنظرها به شرایط باشگاه ضربه می‌زند وارد عمل می‌شوم اما هنوز خطری احساس نمی‌کنم. ما در هیأت مدیره دموکراسی داریم و اعضا برای اظهار عقاید خود آزادند.

سیاسی درباره آخرین وضعیت مذاکره با مدافع تیم ملی کاستاریکا هم گفت: در این رابطه دیروز از رحیمی سؤال کردم و او گفت ظرف چند روز آینده این بازیکن به ایران می‌آید و در حال پیگیری وضعیتش هستیم هر چند بازی اول ما نشان داد که پرسپولیس به هیچ وجه به یک بازیکن متکی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)