پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه تا پایان آذرماه برای مزایده آماده می‌شود.

حمیدرضا سیاسی درباره برگزاری جلسه با کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه خوبی را برگزار کرده و درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس صحبت‌های خوبی را انجام دادیم. ما وظایف‌مان را برای آماده‌سازی باشگاه جهت واگذاری انجام داده‌ایم و مشکلی ازاین بابت وجود ندارد.

وی افزود: طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس تا آخر آذرماه برای انجام مزایده آماده می‌شود و در آن زمان این سازمان می‌تواند باشگاه را از طریق مزایده واگذار کند.

وی درباره بی‌اخلاقی که در میان بازیکنان پرسپولیس رخ داده است نیز گفت: تمام این حاشیه‌ها به زودی جمع خواهد شد و دیگر چنین مسائلی را در تیم پرسپولیس نخواهیم دید. ما برنامه‌ ویژه‌ای برای رواج اخلاق‌مداری در باشگاه پرسپولیس داریم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد حمید درخشان نیز گفت: معتقدم درخشان نتایج بدی نگرفته است ولی تا زمانی که حضورش برای پرسپولیس سود داشته باشد، از او حمایت می‌کنیم.

وی درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل هم گفت: برنامه‌ای داریم تا چند بازیکن جدید به تیم‌مان اضافه کنیم. مطمئنا در تلاش هستیم تا حسین ماهینی را نیز به صورت قرضی به پرسپولیس بیاوریم.

سیاسی درباره داربی نیز گفت: امیدوارم یک داربی زیبا را شاهد باشیم. تلاش می‌کنیم پیروزی میدان باشیم و مطمئنا پرسپولیس بهترین بازی‌اش را در داربی انجام می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)