پرسپولیس نیوز: کاپیتان پرسپولیس با سخت خواندن شرایط این تیم به واسطه فشردگی بازی‌ها از مسوولان خواست به پشتوانه‌ی هواداران آنها را از نگرانی خارج و با سرمایه‌گذاری مناسب توانایی حضوری موفق در فوتبال را در اختیارشان قرار دهند.

سیدجلال حسینی با بازگشت خود به ترکیب سرخپوشان توانست اعتمادبنفس در این نقطه را افزایش داده و آنها با شرایط مثبتی برابر استقلال قرار گیرند که حاصل آن بسته ماندن دروازه سرخپوشان بود. کاپیتان پرسپولیس که در این دیدار بارها مانع از شکل گیری حملات استقلال شد در خصوص پیروزی در دربی هشتاد و پنجم به صحبت پرداخت.

سیدجلال حسینی در مورد بازی برابر استقلال گفت: بازی‌های سختی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و کاملا تحت فشار قرار داشتیم. جدال با الهلال و بعد از آن نفت تهران و در نهایت مقابل استقلال باعث شد تا از نظر بدنی کاملا تحت فشار قرار گیریم. بازی سختی بود و سه امتیاز حساس و سخت را از آن خود کردیم.

وی در مورد فشردگی بازی‌های پرسپولیس گفت: به هرحال باید این مساله را در نظر بگیریم که به طور کلی فوتبال ما امکاناتی برای ریکاوری پشت سر گذاشتن این جدال‌های فشرده را ندارد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در این بازی آن هیجان و شرایط مناسب برای ارائه یک بازی برتر را نداشته نیز گفت: به هرحال دیدارهای پشت سر هم روی عملکرد بازیکنان ما تاثیر داشت اما این مساله را در نظر بگیرید که ما در زمین فوتبالی برنده شدیم. فوتبال همین است و استقلال هم مسلما برای بازنده شدن در زمین حاضر نشده بود اما ما از موقعیت‌مان استفاده کردیم و گل زدیم، بازی را کنترل کردیم و در نهایت سه امتیاز دربی را از آن خودمان و هواداران‌مان کردیم.

سیدجلال حسینی که در این جدال چندین بار مانع از دریافت گل شد در این خصوص گفت: تمام بازیکنان زحمت کشیدند و از خط دروازه تا مهاجم و کادرفنی و تدارکات و مدیریت و هواداران در این پیروزی نقش داشتند. دربی یک بازی حساس است و هر کس نمی‌تواند فشار مربوط به آن را تحمل کند. یک نکته‌ای هم که باید بگویم این است که هر کس قبل از بازی به خود اجازه کری خواندن می‌دهد و این مساله حساسیت بازی را افزایش می‌دهد. اتفاقی که در نهایت استرس بازیکنان را در پی دارد و مانع از ارائه یک نمایش خوب از آنها می‌شود و بازیکنان محتاط می‌شوند. با این حال ما توانستیم از این بازی با موفقیت خارج شویم و در کنار هم گل زدیم و در کنار هم از آن محافظت کردیم.

وی در واکنش به این سوال که حساسیت دربی را نمی‌توان منکر شد و مانع از بالا رفتن هیجان آن توسط هواداران فوتبالی شد و این مساله در تمام دربی‌های بزرگ دنیا رایج است گفت: شرایط کاملا متفاوت است. در دربی اسپانیا وقتی رئال و بارسلونا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند از شرایط میزبانی برخوردار هستند. آنجا تیم میزبان نمی‌تواند جلوی تماشاگران خودی محتاط باشد و فشار و حمایت هوادار باعث می‌شود راحت‌تر کار کند. اما اینجا همه چیز نصف نصف است و هواداران یک هفته تمام کری شنیده‌اند و می‌خواند در استادیوم علیه هم استفاده کنند. ما اگر برابر الهلال به جای عمان در تهران بازی می‌کردیم شرایط اینگونه می‌شد؟ یا بازی مقابل الاهلی به جای امارات اگر در تهران بود مسلما شرایط خیلی بهتر و کم استرس‌تر دنبال می‌شد. خوشبختانه گفته‌اند از فصل آینده میزان هواداران میزبان و مهمان بر پایه تیم میزبان مشخص می‌شود ومسلما آنجا تیم میزبان احتیاط را کنار می‌گذارد و تیم مهمان هم نمی‌خواهد به این راحتی بازنده باشد و بازی به مراتب بهتر هم خواهد شد.

سیدجلال حسینی در خصوص اینکه صحنه خطای پنالتی روی روزبه چشمی را به عنوان یک مدافع آخر چطور ارزیابی می‌کند و آیا آشنایی با موضع داور در این خصوص دارد گفت: نمی‌دانم و نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم و مسلما کارشناسان داوری بهتر می‌توانند نظر بدهند اما تا جایی که شنیده‌ام و دنبال می‌کنم قوانین داوری تغییر کرده و آن صحنه نمی‌توانست اخراج داشته باشد و البته باید نظر کارشناسان داوری را جویا شد.

وی در مورد آخرین شرایط تیمش گفت: اکنون فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و احمد نوراللهی را در اختیار نداریم و کار تیم را سخت کرده است. همه چیز هم علیه ماست تا شرایط سخت‌تر هم شود. بچه‌ها کاملا تحت فشار هستند و غیبت این بازیکنان هم روی آنها بیشتر فشار می‌آورد و از نظر بدنی شرایط سخت‌تری را دنبال می‌کنند. این هفته مقابل تیم آقای دایی بازی داریم. تیم‌های ایشان هم همیشه باانگیزه و پرروحیه هستند و یک جدال سخت پیش روی ما قرار دارد. کار سخت ما تازه از امروز شروع شده و باید بیشتر تلاش کنیم. خیلی از تیم‌ها روی آنها به راحتی سرمایه‌گذاری می‌شود و بدون مشکل به راه خود ادامه می‌دهند اما ما با این همه هوادار و موفقیت باید نگران فردا باشیم و این خیلی سخت است.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس چرا باید مشکل داشته باشد؟ چرا باید مدیران آن و بازیکنان دغدغه داشته باشند؟ این‌همه هوادار و شرایط برای دستیابی موفقیت و سرمایه‌گذاری اما همیشه باید نگران آینده باشیم. ما مقابل الهلالی قرار گرفتیم که یک درصد مشکلات ما را نداشت و از نظر بازیکنان آنها مشکلات ما اصلا معنا ندارد و تجربه‌اش هم نکرده‌اند. تیمی میلیاردی و با سرمایه گذاری فوق العاده اما ما باید هر روز نگران اتفاق تازه‌ای باشیم. امیدوارم این مشکلات حل شود و نیاز داریم تا حل شود و این هواداران سزاوار اتفاقات خوب هستند تا بزرگترین دلگرمی آنها که فوتبال است به چالشی برای آنها تبدیل نشود. کار سخت ما از امروز شروع می‌شود و باید در لیگ برتر، جام حذفی و بعد از آن در لیگ قهرمانان به موفقیت برسیم و هیچ موفقیتی بدون برنامه ریزی و سرمایه گذاری و برطرف کردن موانع به دست نمی‌آید.

سیدجلال حسینی در مورد حواشی و جنجال‌هایی که در این تیم شکل گرفته نیز گفت: بازیکنان باید کاملا حواس‌شان جمع باشد و فقط روی تمرین و فوتبال تمرکز کنند. باید بدانند پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. امیدوارم هواداران هم رفتار مناسبی با بازیکنان داشته باشند و آنها را به درستی حمایت کنند. نباید گذاشت برخی بازیکنان مغرور شوند و این پیراهن پرسپولیس است که می‌ماند و هواداران آن. باید همه بدانند پیراهن چه تیمی را برتن دارند و چه انتظاراتی از آنها می‌رود و خوب تلاش کنند، خوب تمرین کنند و بهترین عملکرد را در بازی‌ها داشته باشند.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این که از تیمی تحت رهبری او انتظار می‌رود بیشتر روی مسائل حاشیه‌ای عمل کنند و او بیش از این حواسش به بازیکنان جوان باشد گفت: من به مسائل بیرونی کاری ندارم و اینکه بازیکن خوب تمرین کند و بازی کند ملاک است. به زندگی خصوصی کسی کاری ندارم و مطمئنا بازیکن هم باید حواسش به حرفه‌اش باشد. الان فوتبال فرق کرده، درست مثل زندگی این روزها. دیگر کسی به طور مثال در خانه مثل سابق نمی‌تواند به بچه یا برادرش تحکم کند که فلان کار را کند یا نکند. مسیر موفقیت مشخص است و باید راهنمایی کرد اما در نهایت اینکه موفق شوند و ستاره و اسطوره شوند یا اینکه به بیراهه روند و خودشان را تمام کنند بستگی به رفتار خودشان دارد. من فقط می‌گویم بازیکن باید صد در صد توان خود را در پرسپولیس بگذارد و بیشترین تلاش خود را در تمرین و بازی‌ها به کار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)