پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از ترک باشگاه پرسپولیس به اداره گذرنامه رفت تا مشکل ممنوع‌الخروجی خودش را حل کند.

سیدجلال حسینی، مدافع تیم ملی که صبح امروز برای مذاکره با محمدحسین نژادفلاح به باشگاه پرسپولیس رفته بود پس از صحبت‌هایش به اداره گذرنامه رفت تا مشکل ممنوع‌الخروجی خود را حل کند.

 

مدافع تیم ملی گفت: کادرفنی تیم ملی تا فردا به من فرصت داده که بتوانم خودم را به ازبکستان برسانم.

سیدجلال حسینی  در رابطه با وضعیتش برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی و احتمال حل مشکل مالیاتی اش اظهار داشت: من همچنان به دنبال حل مشکل مالیاتی ام هستم و امروز نیز این موضوع را پیگیری می کنم. به هر حال چند هفته است که دائما به اداره مالیات می روم اما هنوز نتوانستم مشکلم را حل کنم. مسئولان فدراسیون نیز باید پیگیر کار من باشند.

وی افزود: من قطعا به دیدار با ازبکستان که فردا برگزار می شود، نمی رسم اما اگر بتوانم تا فردا مشکل مالیاتی ام را حل کنم، فردا شب به ازبکستان می روم. کادرفنی تیم ملی تا فردا به من فرصت داده که بتوانم خودم را به ازبکستان برسانم و از آنجا برای دیدار مقابل ترکمنستان آماده شویم.

مدافع تیم ملی همچنین تصریح کرد: من خیلی دوست دارم تیم ملی را همراهی کنم چون در چند هفته اخیر با تیم تمرین کردم. به هر حال اگر بتوانم بروم که خوشحال می شوم اما اگر نتوانستم بازهم باید مشکل مالیاتی ام حل شود و اینطور نیست که این موضوع را رها کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)