مدافع اسبق پرسپولیس گفت: سیدجلال نیازی به تعریف من ندارد.

مجتبی شیری در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس در برابر الوحده امارات اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار یک سر وگردن از حریف اماراتی اش بالاتر بود و به لحاظ فوتبالی پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریفش داشت و بچه ها توانستند در طول ۹۰ دقیقه موقعیت های گلزنی زیادی را ایجاد کنند، به گونه ای که فاصله نتیجه واقعی در این دیدار بیش از یک گل بود. در هر صورت تیم پرسپولیس نمایش خوبی داشت و توانست برد خوب و روحیه بخشی را به دست آورد. پرسپولیس در همین بازی اول نشان داد شخصیت قهرمانی دارد و می تواند با اقتدار از گروه خود صعود کرده و به مراحل بالاتر راه پیدا کند.

مدافع اسبق پرسپولیس درخصوص تداوم پیروزی‌های اقتصادی سرخ‌ها در آسیا تاکید کرد: پیروزی با تفاضل یک گل را نمی توان برد کم ارزشی جلوه داد به خصوص در تورنمنت هایی که بازی ها محدود است. شما ببینید اگر پرسپولیس تمام بازی های این مرحله خود را با پیروزی پشت سر بگذارد نیازی به تفاضل گل ندارد، البته کسب پیروزی با گل های زیاد خوب است اما باید شرایط هر بازی و هر رقابتی را هم در نظر گرفت.

مربی تیم امید پرسپولیس درمورد عملکرد مدافعان قرمزها برابر الوحده افزود: ساختار دفاعی پرسپولیس بهترین نفرات را در اختیار دارد و برابر الوحده هم مدافعان پرسپولیس باهوش و هماهنگ بودند و این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای ساختار دفاعی پرسپولیس است. در این دیدار علاوه بر مدافعان اصلی، وحید امیری در پست غیرتخصصی اش فوق العاده کار کرد و نشان داد می تواند آچار فرانسه پرسپولیس باشد. به هر حال یحیی نشان داد بهترین شناخت را از تیمش دارد و همیشه در مورد ترکیب تیمش بهترین تصمیمات را می گیرد که این بار نیز در مورد انتخاب امیری بهترین تصمیم را گرفت و نشان داد به خوبی تیمش و توانایی شاگردانش را می شناسد.

شیری درمورد گلزنی سیدجلال در اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: سیدجلال نیازی به تعریف من ندارد. او بدون شک ستون پرسپولیس است و تا به امروز بهترین عملکرد را برای تیم داشته است. خیلی ها می گویند حسینی سوپرمن پرسپولیس است اما می گویم او فراتر از سوپرمن است. سیدجلال اگر با همین رویه پیش برود، برای آقای گلی مدعی می شود! انگیزه و توان او الگوی مناسبی برای جوانترهاست که از نحوه زندگی فردی و ورزشی او الگوبرداری کنند.

او درمورد بازی بعدی سرخ‌پوشان برابر الریان و رویارویی پرسپولیسی‌ها با شجاع خلیل‌زاده گفت: به هر حال پرسپولیس برای ۳ امتیاز پای به میدان بگذارد. شجاع هم زمانی بازیکن پرسپولیس بوده و برای این تیم زحمت کشیده و حالا در عضویت تیم دیگری است. در هر صورت این تقابل، تقابل جذابی است اما اطمینان دارم پرسپولیس می تواند در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان نیز دست پر زمین را ترک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)