پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:یکشنبه حتما به سمت نیمکت سایپا می روم اما نه برای دیدار با فیرات.

سید مهدی سید صالحی بازی پرسپولیس مقابل سایپا عنوان کرد:سایپا تیم خوبی است که هم از نیروی جوانی استفاده می کند و هم بازیکنان باتجربه دارد.بازی مقابل این تیم به طور حتم آسان نخواهد بود و تلاش می کنیم با ارائه یک بازی جوانمردانه به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی درباره اینکه آیا کرج می تواند میزبان خوبی برای این مسابقه باشد یا نه اظهار داشت:من در این باره نمی توانم نظر بدهم.طبعا وقتی در این باره از سوی مسولین اعلام آمادگی شده است امکانات لازم را هم فراهم کرده اند.

مهاجم پرسپولیس درباره رویارویی اش با تیم انگین فیرات و اینکه وقتی این مربی سرمربی تیم سپاهان شد،سید صالحی از تیم اصفهانی رفت گفت:واقعیت این است که آن سال من نرفتم بلکه سیدصالحی را نخواستند.من کاپیتان سپاهان بودم و هیچ مشکلی با باشگاه نداشتم.مجید بصیرت ،سرپرست سپاهان روز 8 تیر با من تماس گرفت و گفت از 9 تیر در تمرین باشم.من گفتم با توجه به بیماری پدرم اگر اجازه بدهند با یک روز تاخیر در تمرین حضور پیدا کنم و بصیرت هم موافقت کرد.فردای آن روز که 9 تیر بود از باشگاه تماس گرفتند . گفتند دیگر لازم نیست بیایید.

وی افزود:برایم عجیب بود مربی که تازه در آن زمان به ایران آمده بود چگونه چنین تصمیمی گرفت.به هر حال روزی من در این بود که آن مقطع از سپاهان بروم و شکایتی ندارم اما روزهای خوبم را در این تیم هرگز فراموش نمی کنم.

سیدصالحی افزود:یکشنبه حتما به سمت نیمکت سایپا می روم اما نه برای دیدار با فیرات.او مربی من نبوده است اما مجید بصیرت که در کادر فنی سایپا حضور دارد در روزهایی که تازه به اصفهان رفته بودم کاپیتان تیم سپاهان بود و بعدش هم سرپرست شد.

وی درباره اینکه آیا از عملکردش در پرسپولیس راضی است یا نه گفت:من امسال با توجه به دینی که به دایی داشتم با خودم عهد بستم مقابل او و هواداران پرسپولیس رو سفید شوم.واقعیت این است که در پرسپولیس فقط به فکر خودم نیستم و بیشتر به فکر موفقیت تیم هستم.خدا می داند در همین مدت تمام تلاشم را کرده ام و به طور حتم در آینده هم این روند را سعی می کنم ادامه بدهم تا مهره موثری برای پرسپولیس باشم.

مهاجم پرسپولیس درباره درگیری اش با مدافعان مس در بازی دو تیم بیان داشت:موضوع خاصی نبود.از ابتدای بازی چند خطا روی من کردند اما در نیمه دوم در صحنه ای با آرنج به صورتم زدند و خواهش کردم آرام تر بازی کنند.به هر حال مس تیم خوبی است و قطعا در ادامه لیگ برتر می تواند نتایج بهتری بگیرد.

وی درباره اعتراض مسی ها به گل اول تیم پرسپولیس و اینکه سرخپوشان فیرپلی را رعایت نکرده اند اظهار داشت:همه بدانند در پرسپولیس آن قدر مردانگی و پهلوانی هست که اگر می دیدند بازیکن حریف زمین افتاده است توپ را بیرون بزنند.اگر ما بازیسازی کرده بودیم و توپ را از دفاع به حمله رسانده بودیم حق با مس بود اما وقتی اکثر نفرات حمله ور ما این صحنه را ندیده بودند چرا باید اینطوری اظهارنظر شود.

سیدصالحی درباره درگیری لفظی بین محمود یاوری و پیام صادقیان گفت:از دید من احترام پیشکسوت آن هم پیشکسوتی در اندازه محود خان یاوری برای ما بازیکنان وظیفه است.ما هم روزی پیشکسوت می شویم و باید احترام و حرمت این عزیزان را حفظ کنیم.از سوی دیگر چیزی که من تا به امروز از پیام صادقیان دیده ام احترام و ادب بوده است و هرگز از او خدای نکرده رفتار بدی ندیده ام.فکر می کنم بین این دو نفر سوتفاهمی به وجود آمده که قطعا حل می شود.

وی درباره اینکه آیا طلبش از استقلال را بابت دوران حضورش در جمع آبی پوشان دریافت کرده است یا نه اظهار داشت:تا به امروز که اتفاقی نیفتاده است.البته مدیرعامل استقلال لطف کرد و قول داد این مشکل را رفع کند.امیدوارم پس از 3 سال بتوانم طلبم را از استقلال بگیرم چون واقعا به آن نیاز دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)