پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ در ادامه مسابقات ما دیگر حق نداریم که در زمین مسابقه اشتباه کنیم.

سیدمهدی سیدصالحی ابتدا در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه در یک و دو بازی اخیر علی‌رغم تلاشی که انجام شد اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده که شرمنده دایی و هواداران شدیم. واقعاً هواداران این را بدانند که بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشته اما برخی اوقات برخی چیزها به هم پیچ می‌خورد و نمی‌دانم حکمت این موضوع چیست و فقط خدا می‌داند چرا این اتفاقات افتاده است.

وی افزود: باید عزم‌ خود را بیشتر جزم کنیم. باید آبروی خودمان و دایی را هر طوری شده حفظ کنیم. بچه‌ها پس از اتفاقات اخیر از جان و دل مایه گذاشته‌اند و ان‌شاءالله با تلاش بیشتر بتوانیم در بازی بعدی سربلند بیرون بیاییم.

سیدصالحی گفت: فولاد نیاز به تعریف و تمجید ندارد، ما باید مقابل این تیم پرسپولیس همیشگی باشیم چون به نظر من بازی با فولاد برای ما فینال جام حذفی است و ما می‌خواهیم امتیاز بازی را برای صعود بگیریم. ان‌شاءالله به امید خدا بتوانیم سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به سؤالی که شما هم قبول دارید که لیگ را از دست داده‌اید، گفت: خیر. من قبول ندارم. ما هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم تا خدا نخواهد هیچ برگی از درخت نمی‌افتد. ما نمی‌توانیم به هیچ‌ چیز خودمان بنازیم ما باید بدانیم همه چیز دست خدای بزرگ است و ما نیم‌من هم نیستم. ما نمی‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم چون هیچ‌کس از فردای خودش خبر ندارد. شما یک سیب را به بالا پرت می‌کنید هزار چرخ می‌خورد تا به پایین می‌آید پس مطمئن باشید تا آخرین بازی‌های لیگ هزار اتفاق می‌افتاد ما هم باید بیشتر عزم‌مان را جزم کنیم تا دیگر امتیاز از دست ندهیم.

وی گفت: ما باید بدانیم حق اشتباه نداریم یعنی به هیچ عنوان نباید امتیازها را از دست بدهیم. ان‌شاءالله خدا کمک کند تا به هدف‌مان برسیم به قول معروف بعد از هر سختی راحتی است و این قول را به هواداران می‌دهم عروسی به کوچه ما هم می‌آید.

سیدصالحی در پایان درباره تغییر و تحولات در مدیریت پرسپولیس نیز گفت: ببینید ما باید برای سربلندی پرسپولیس همه دست به دست یکدیگر دهیم. پرسپولیس تیمی است که 30 الی 40 میلیون هوادار دارد. من معتقدم با دل هواداران نباید بازی شود. تمام مسئولان باید کمک کنند پرسپولیس به جایگاه اصلی خود برسد. این فقط خواسته من است و دیگر هیچ حرفی در این مورد ندارم. به هر کس که زحمت کشید خسته‌نباشید می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)