پرسپولیس نیوز : سید مهدی سیدصالحی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز که سابقه بازی در استقلال را هم دارد،سرانجام به پرسپولیس پیوست.

او جزو آن دسته از بازیکنانی است که حضور در تیم های بزرگ و پرطرفدار ایران را تجربه کرد و حالا قرار است به قول خودش در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی کند. سیدصالحی در خصوص انتخاب پرسپولیس و آینده اش در این تیم به سوالات پاسخ می دهد. او تاکید می کند که هدفش در این تیم خوشحال کردن هواداران است، سیدصالحی معتقد است که یک فوتبالیست در هر تیمی که بازی می کند باید به پیراهن آن تیم تعصب داشته باشد.حرف های مهاجم جدید پرسپولیس را می خوانید.

از اینکه به پرسپولیس آمدی چه احساسی داری؟

همیشه وقتی در فصل نقل و انتقالات از من در مورد تیم آینده ام سوال می کردند،می گفتم هر جا که خدا بخواهد می روم و باید دید قسمت من چیست.حالا خدا خواست به پرسپولیس بیایم و امیدوارم این اتفاق برای من و تیمم خیر باشد.امسال تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم. من مشکلاتی داشتم که مجبور بودم تراکتور را ترک کنم. واقعیت این است که خانواده ام برایم از هر چیزی مهمتر است و باید فوتبالم را در تهران ادامه می دادم. با توجه به شرایط ممکن و پیشنهاداتی که داشتم به پرسپولیس آمدم.

فکر نمی کنی سابقه حضور در استقلال برای تو دردسرساز شود؟

هیچ جای دنیا چنین تفکری وجود ندارد و شما می بینید که بازیکنان به تیم های مختلف می روند.برای ارزیابی عملکرد یک بازیکن همیشه باید یک چیز را در نظر گرفت،اینکه بازیکن در هر تیمی که بازی می کند به پیراهن تیمش تعصب داشته باشد.من در تیم هایی قبلی ام از جمله استقلال،سپاهان،تراکتور و پیکان با تعصب بازی کردم و در آن تیم ها عاشق پیراهنم بودم چون می خواستم پولی که می گیرم حلال باشد.حالا هم عاشق پیراهن پرسپولیس هستم و باید با تعصب برای این تیم بازی کنم.این موضوع از همه چیز مهمتر است.در ضمن تماشاگران فوتبال ایران هم نسبت به سال های گذشته با این مسائل راحت تر برخورد می کنند.

آیا در این چند روز با استقلال هم مذاکره کردی؟

من اول با تراکتور مذاکره کردم ولی به آنها گفتم که به خاطر مشکلات خانوادگی نمی توانم در تبریز بمانم ولی باید از لطف آنها تشکر کنم.بعد از آن پرسپولیس بود که تماس گرفت و گفتند در لیست آقای دایی هستی.ما مذاکره کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم.بعد از توافق با پرسپولیس بود که استقلالی ها تماس گرفتند ولی به آنها گفتم که با پرسپولیس تمام کردم و به مسئولان و کادر فنی این تیم قول دادم.

با دایی هم حرف زدی؟

بعد از صحبت با مسئولان پرسپولیس،با دایی هم حرف زدم و حرف های ما برادرانه بود.امیدوارم که در کنار این مربی روزهای خوبی داشته باشم.

چه دلایلی باعث شد پرسپولیس را انتخاب کنی؟

به هر حال پرسپولیس تیم پرطرفداری است و قرار است در پرطرفدارترین تیم ایران و حتی آسیا بازی کنم.از طرفی من اولین بار توسط علی دایی به تیم ملی دعوت شدم و دوست داشتم با این مربی کار کنم.

فکر می کنی بتوانی از دایی برای تبدیل شدن به یک مهاجم بهتر،چیزهای جدیدی یاد بگیری؟

به هرحال او اسطوره فوتبال ایران است و امیدوارم از این مربی هم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

در پرسپولیس خیلی‌ها پول میلیاردی می گیرند،تو هم پول میلیاردی گرفتی؟

من پول میلیاردی نگرفتم و از اول هم دنبال بازارگرمی نبودم و دیدید که بدون پیشینه قبلی در نهایت با پرسپولیس به توافق رسیدم.

چه شماره ای را قرار است بر تن کنی؟

من شماره 23 را می خواهم و از همان اول این شماره را دوست داشتم.وقتی در سپاهان فوتبالم شکل گرفت و در فوتبال ایران شناخته شدم شماره 23 را بر تن داشتم و همیشه می خواهم این شماره را بپوشم تا گذشته ها از یادم نرود. فقط در استقلال بود که شماره 12 را پوشیدم چون شماره 23 در اختیار امید روانخواه بود.

فکر می کنی در پرسپولیس آقای گل شوی؟

هدف من راضی کردن هواداران است و امیدوارم علی دایی را روسفید کنم.امیدوارم در پرسپولیس به قهرمانی و آقای گلی برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)