پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد محمدرضا خلعتبری به این تیم ملحق شود و در ادامه مسابقات به سرخپوشان کمک کند.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص شرایط خود پیش از دیدار با نفت تهران گفت: خوشبختانه مشکلی برای بازی ندارم. در اینجا باید از تلاش پزشکان تشکر کنم که مرا به این بازی رساندند. من فقط جلسه تمرینی روز دوشنبه را بابت انجام مراحل درمانی مصدومیتم از دست دادم و حالا برای بازی با نفت آماده هستم.

وی در مورد بازی نفت – پرسپولیس و تقابل گل‌محمدی با پرسپولیس خاطر نشان کرد: نفت تیم خوبی است و با استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه خوب نتیجه گرفته است. نفتی‌ها حریف سرسختی هستند از طرفی گل‌محمدی هم روی پرسپولیس شناخت دارد و واقعیت این است که دوست ندارد، ببازد. با این حال ما تحت هر شرایطی باید برنده شویم و این روند را ادامه دهیم.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که «آیا بازی در ورزشگاه تختی برای شما سخت نیست؟»، افزود: مشکلی برای بازی در ورزشگاه تختی نداریم و این تصمیمی است که فدراسیون گرفته است. باشگاه نفت هم حق دارد از میزبانی‌اش استفاده کند و ما مانند بازی با سایپا مشکلی برای بازی در زمین حریف نداریم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص احتمال حضور محمدرضا خلعتبری در این تیم گفت: محمدرضا بازیکن خوب و با تجربه‌ای است. من تا به امروز با او همبازی نبوده‌ام اما امیدوارم به پرسپولیس بیاید و به ما کمک کند. مطمئناً تجربه او به درد پرسپولیس می‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)