پرسپولیس نیوز :مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در دربی به استقلال گل بزند.

سیدمهدی سیدصالحی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شاکریم که به پیروزی رسیدیم و زحمات بازیکنان به بار نشست. هواداران به خوبی تیم را تشویق کردند و به حق 5 تن امیدواریم این پیروزی‌ها ادامه پیدا کند. کمترین نقش را در این پیروزی داشتم.

وی در مورد اینکه به خاطر از دست دادن موقعیت گل، علی دایی به او چه گفت عنوان کرد: علی آقا گفت همان موقع باید توپ را می‌زدم و از بالای دست دروازه‌بان رد می‌کردم اما من می‌خواستم کنترل کنم و به نحو دیگری توپ را بزنم.

وی تأکید کرد: شرایط پرسپولیس طوری است که بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که مهره‌های اثرگذار خیلی خوبی بودند به این تیم آمدند. زمان می‌برد تا تیم شرایط خوبی را پیدا کند. به هر حال یک سری از بازیکنان رفتند و تا نفرات جدید جا بیفتند طول می‌کشد اما بدانید که تیم یک دل است و می‌خواهیم امسال پرسپولیس واقعی را نشان دهیم.

سیدصالحی در مورد امکان حضور خلعتبری در پرسپولیس عنوان کرد: خلعتبری یکی از بهترین بازیکنان ایران است. صلاح این بود که او فوتبال را در ایران ادامه دهد. خدا را شکر که به پرسپولیس آمده و امیدوارم با حضور او روزهای بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا به استقلال گل می‌زند عنوان کرد: انشاءالله قسمت می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)