پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و امیدوارم استارت خوبی بزنیم، قسمت شده که مقابل تراکتورسازی بازی کنیم شاید این یک فینال زودرس برای ما باشد.

سیدمهدی سیدصالحی اظهار داشت: خوشبختانه پس از برگزاری یک دوره تمرینات پرفشار و بازی‌های دوستانه خوب در شرایط مطلوبی برای برگزاری اولین بازی قرار داریم خدا را شکر همه صحیح و سالم هستند و این موضوع مهمتر از همه چیز است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که در اولین گام یک بازی قابل قبول را به نمایش بگذاریم انشاءالله با کمک خدا بتوانیم دست پر از زمین خانگی بیرون بیاییم اما کار ساده نیست.

این مهاجم در مورد شناختش از تراکتورسازی گفت: آنها تیم خوبی هستند و من یک سال خوب را در این تیم پشت سر گذاشتم آنها در حال حاضر مجید جلالی را دارند تفکراتش بسیار حرفه‌ای و بزرگ است از طرفی دیگر مسئولان باشگاه نیز بسیار پرتلاش هستند در کل امسال تراکتورسازی با جذب نفرات جدید بسیار خوب بسته شده و به نظرم یکی از مدعیان می‌تواند باشد.

وی افزود: ما هم در خانه بازی می‌کنیم و قطعاً هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند و چه بخواهیم و چه نخواهیم مجبوریم تا به سه امتیاز فکر کنیم. البته باید مقابل تراکتوری‌ها بسیار منطقی و با فکر کار و عجله نکنیم.

این بازیکن یادآور شد: خدا کمک می‌کند و ما چهارشنبه با دست پر زمین را ترک می‌کنیم تا راحت‌تر به بازی‌های بعدی فکر کنیم اما باز هم می‌گویم تراکتورسازی را نباید دست کم بگیریم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به این سؤال که برایت سخت است در اولین گام مقابل تراکتورسازی به میدان بروی گفت: هیچ فرقی ندارد. من دهها بار گفتم فوتبال همین است همه تیمها در لیگ برتر قابل احترام هستند نباید به دنبال امروز و فردا باشیم و باید با همه تیمها بازی کنیم انشاءالله استارت خوبی بزنیم و حالا قسمت شده که مقابل تراکتورسازی بازی کنیم شاید این یک فینال زودرس برای ما باشد.

سیدصالحی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که آیا قبول دارد با نیامدن انصاری‌فرد وظیفه او سنگین‌تر شده گفت: عزت و ذلت دست خداست، عجله نکنید من هر جا رفتم با کمک خدا و تلاشم به هدفم رسیدم. الان هم همین است بدون ادعا به فوتبال آمدم یک بار گفته‌ام و باز هم می‌گویم عددی نیستم اما برای تیمی که در آن بازی کنم تمام وجودم را می‌دهم خدا را شکر او همیشه به من لطف داشته انشاءالله به حق آبروی فاطمه زهرا (س) خدای این آبرو را از من نگیرد تا بتوانم آن را حفظ کنم بالاخره من امسال به تیمی آمدم که هواداران زیادی دارد و از طرف دیگر دایی به من اطمینان کرده الان به هیچ چیزی به جز جلب رضایت دایی فکر نمی‌کنم خیلی دوست دارم گل بزنم اما باید ببینم قسمتم چیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)