پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و انصاری فرد و یا هر مهاجم دیگری به دنبال رفاقت و رقابت هستیم.

سید مهدی سید صالحی اظهار داشت: به نظر من قرعه خوبی به پرسپولیس افتاده است و ما بالاخره باید با همه تیم های لیگ برتری بازی کنیم و حالا قسمت من و پرسپولیس این بوده که هفته اول میزبان تراکتورسازی باشیم.

وی افزود: سال بسیار خوبی را با تراکتورسازی داشتم و خاطرات آن تیم را فراموش نمی‌کنم اما امسال در پرسپولیس حضور دارم و به دنبال این هستم تا بهترین بازی‌هایم را برای این تیم به نمایش بگذارم و مؤثر باشم.

سید صالحی ادامه داد: به نظر من امسال تراکتورسازی با حضور جلالی که مربی بزرگ است و کارش را هم به خوبی بلد است تیم خوبی بسته و ما کار سختی در تهران مقابل این تیم داریم.

مهاجم قرمز پوشان در پاسخ به این سؤال که آیا استرس داری یا خیر گفت: به نظر نمی‌رسد که اینطور باشد الان استرس و این حرف‌‌ها در فوتبال حرفه‌ای معنی نمی‌دهد. من به دنبال این هستم امسال مقابل هواداران پرسپولیس رو سفید باشم و باید برای روسیاه نشدن بجنگم. ما تیم بسیار خوبی را در فصل جدید دور یکدیگر جمع کردیم و از طرف دیگر اردوها و بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. اوضاع از آن چیزی که فکر می‌کنیم خیلی بهتر است.

سید صالحی در پایان درباره حضور انصاری فرد در پرسپولیس نیز گفت: ما همه به دنبال سربلندی پرسپولیس هستیم، من با انصاری فرد یا هر مهاجم دیگر به دنبال رقابت و رفاقت سالم هستیم قطعا در کنار این رفاقت‌ها یکدلی و موفقیت نیز پدیدار خواهد شد و انشاء الله که پرسپولیس سربلند می‌شود من هم همیشه عاشق رقابت بوده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)