پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه چیز هم دست خدا است اما حتماً بعد از بازی با تراکتورسازی لیاقت نداشتم که گل بزنم.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی این تیم گلزنی کرد اما پس از آن دیگر طلسم شده و در 5 بازی دیگر نتوانسته است، گلزنی کند. او البته نگران نیست و معتقد است که در دیدارهای آینده برای پرسپولیس گلزنی خواهد کرد. سیدصالحی در خصوص وضعیت پرسپولیس، عدم گلزنی‌اش در بازی‌های اخیر و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

هواداران پرسپولیس نگران وضعیت این تیم هستند. در این مورد چه صحبتی داری؟
تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در آینده‌ای نزدیک قطعاً بهتر خواهد شد. ما برای رسیدن به آمادگی کامل نیاز به زمان داریم و مطمئن باشید تمامی بازیکنان پرسپولیس با جان و دل تلاش می‌کنند تا این تیم بهتر نتیجه بگیرد. ما در بازی با فولاد به این فکر هستیم که 3 امتیاز را بگیریم و شرایط را تغییر دهیم.

عده‌ای از هواداران پرسپولیس از واژه «بی‌ غیرت» در مورد بازیکنان استفاده کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
آنها همیشه در کنار تیم هستند و ما هم درک‌شان می‌کنیم. این مسائل زیاد مهم نیست، آنها ناراحت بودند که این واکنش را نشان دادند.

بازی با فولاد را چطور می‌بینی؟
بازی بسیار سختی است، چرا که از بازیکنان باانگیزه و مربی خوبی استفاده می‌کنند. با این حال ما می‌خواهیم فعل خواستن را صرف کنیم و با انرژی بیشتری دنبال نتیجه باشیم.

خیلی‌ها از دایی به خاطر تفکرات دفاعی‌اش انتقاد می‌کنند و معتقدند پرسپولیس نباید با یک مهاجم بازی کند.در این خصوص نظرت چیست؟
به نظرم دایی تفکرات دفاعی ندارد، او خودش مهاجم بوده و تفکرات تهاجمی دارد. پرسپولیس هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و مطمئناً دایی هم راضی نیست اما او تیم را دست می‌کند. بعد از هر سختی یک راحتی است و تیم ما به روزهای اوج می‌رسد.

این روزها از تو هم انتقاد می‌شود. چرا بعد از هفته اول دیگر گل نزدی؟
من همیشه توانم را در زمین می‌گذارم تا نان حلال به خانه ببرم. هواداران هم به من لطف دارند و می‌دانند کم نمی‌گذارم. همه چیز هم دست خدا است اما حتماً بعد از بازی با تراکتورسازی لیاقت نداشتم که گل بزنم! شاید روزی من این بوده که گل نزنم ولی همیشه از خدا کمک خواسته و امیدوارم در بازی های آینده گل بزنم و هواداران را خوشحال کنم.

بهروز رهبری‌فرد اخیراً علیه تو مصاحبه کرده است، آیا علیه او حرف زده بودی؟
خیر، به هیچ عنوان علیه رهبری‌فرد مصاحبه نکردم. او بچه محل و بزرگ‌تر من است و هیچ وقت علیه بزرگترم حرف نمی‌زنم.در تراکتور هم با اینکه با تونی مشکل داشتم ولی هیچ وقت مصاحبه جنجالی انجام ندادم.

 در مورد حضور خلعتبری در پرسپولیس چه صحبتی داری؟
او بازیکن بزرگی است، امیدوارم در کنار هم با تلاش همه بازیکنان، بهترین نتایج را بگیریم.

 فکر نمی‌کنی وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی از نگاه هواداران نگران کننده است؟
ما اول به بازی با فولاد فکر می کنیم که مثل یک فینال حساس است.در مورد دربی وقت داریم که بعدا صحبت کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)