پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تراکتور و پرسپولیس زیباترین دیدار لیگ می شود.

سید مهدی سیدصالحی اظهارداشت: چیزی تا شروع لیگ نمانده و به تدریج داریم از فشار تمرینات کم می کنیم تا در شرایط بازی قرار بگیریم.

وی در خصوص شکست پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل سایپا ادامه داد: واقعا باخت در بازیهای دوستانه هیچ اهمیتی ندارد. هدف مربیان در بازیهای این چنینی محک زدن بازیکنان و بررسی نقاط ضعف تیم است که فکر می کنم دایی هم در این زمینه به آن چیزهایی که مدنظرش بوده دست یافته است.

سیدصالحی درباره حضور کریمی و انصاری فرد در تراکتور افزود: هردوی این بازیکنان برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده اند و هواداران همیشه قدردان آنها خواهند بود. من فکر نمی کنم بین آنها و کریمی و انصاری فرد اتفاق بدی رخ بدهد.

وی با اشاره به رابطه خوبی که هواداران تراکتور داشته گفت: همیشه رابطه خوبی با هواداران تراکتور داشته ام. من حرمت نان و نمکی که با آنها خورده ام را نگه می دارم و می دانم که آنها هم خاطرات خوبی از حضور من دراین تیم دارند. من واقعا سال خوبی را در تراکتور داشتم و عزت زیادی در این تیم به دست آوردم.

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: من به هر تیمی بروم با دل و جان بازی می کنم و این اخلاق فوتبالی من است. همانطور که در استقلال و سپاهان و تراکتور بوده ام برای پرسپولیس هم تمام توانم را می گذارم تا جواب اعتمادی که دایی به من کرده را بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)