پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که اگر تیمش برای مساوی به دیدار سپاهان اصفهان برود نمی‌تواند به نتیجه موردنظر خود دست یابد.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص تقابل تیمش با سپاهان آن هم در شرایطی که این تیم دچار تغییرات مدیریتی شده است، گفت: سپاهان در فوتبال ایران تیم بزرگ و قابل احترامی است و ما قطعاً بازی سختی مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت. این درست است که آنها تغییرات مدیریتی داشته‌اند اما این موضوع به ما ارتباطی ندارد و توجهی به اتفاقات تیم حریف نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا تساوی در اصفهان برای پرسپولیس راضی‌کننده است؟»، تاکید کرد: ما اگر برای تساوی به اصفهان برویم نتیجه نمی‌گیریم و تیمی که برای مساوی بازی کند احتمال باختش زیاد است. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما قطعاً برای برد به اصفهان می‌رویم تا موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم و در کورس قهرمانی بمانیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آستانه دیدار با سپاهان گفت: از لحاظ روحی و بدنی وضعیت خوبی داریم. علی دایی هم امسال در پرسپولیس رفاقت و همدلی ایجاد کرده و این موضوع به تیم ما کم می‌کند. امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار داریم و می‌توانیم مدعی جدی قهرمانی باشیم.

سیدصالحی در مورد سابقه گلزنی‌اش به سپاهان در سال‌های گذشته، افزود: من با پیراهن 3 تیم (پیکان، استقلال و تراکتورسازی) به سپاهان گل زده‌ام و امیدوارم خدا کمکم کند تا اگر در ترکیب بودم، برای پرسپولیس هم بازی تاثیرگذاری انجام دهم. در ضمن باید بگویم که موفقیت و برد پرسپولیس از هر چیزی برای من مهم‌تر است.

سیدصالحی که در 9 بازی 3 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است در این خصوص خاطرنشان کرد: من بازیکن خودخواهی نیستم که در زمین مسابقه فقط به فکر خودم باشم و همیشه تلاش می‌کنم چیزی که سرمربی می‌خواهد را در زمین پیاده کنم. معمولاً وقتی هم موقعیت گل داشته باشم خیلی راحت آن را از دست نمی‌دهم اما باز هم می‌گویم که مهم اجرای خواسته‌های سرمربی است نه چیزی دیگر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)