پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس معتقد است که دعوت نشدنش به تیم ملی ربطی به ماجراهای گذشته ندارد. او همچنین گفت که به تصمیم مربی تیم ملی احترام می‌گذارد.

سید مهدی سیدصالحی در پاسخ به این سوال که بابت دعوت نشدنت به تیم ملی ناراحت نیستی گفت: همه می‌دانند که چند ماه پیش به دلیل مشکلات شخصی از حضور در تیم ملی انصراف دادم، حتی این موضوع باعث شد از تراکتور جدا شوم و به تهران بیایم. دلایل من موجه بود و از کی‌روش بابت اطمینانی که من داشت تشکر کردم. حالا هم او صلاح دیده که مرا دعوت نکند و من هم به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم.

وی  تاکید کرد: فکر نمی‌کنم دعوت نکردن من ربطی به ماجراهای گذشته داشته باشد. مشکلاتم را به طور واضح با مربی تیم ملی در میان گذاشتم و صادقانه حرف‌هایم را زدم. برای هر فوتبالیستی افتخار است که برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم تلاش می‌کنم که در اردوهای بعدی باشم. حتما قسمت نبوده که دعوت شوم و برای حضور در تیم ملی باید از این بهتر باشم.

سیدصالحی در مورد فرصتی که پرسپولیس برای حضور در رتبه دوم جدول لیگ از دست داد گفت: قبل از بازی با صبا دایی به ما گفته بود که این تیم جوان است و فوتبال درگیرانه و سختی را به نمایش می‌گذارد. از اول خوب بازی کردیم و متاسفانه روی بدشانسی گل خوردیم. در طول بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و این در حالی است که می‌توانستیم برنده باشیم.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی از دست دادن این امتیازها مانع قهرمانی پرسپولیس شود خاطرنشان کرد: فرصت جبران داریم و نباید در نیم فصل دوم به سادگی امتیاز از دست بدهیم. تا پایان نیم فصل اول هم 3 بازی داریم که برای ما حکم فینال را دارد و باید بیشترین امتیاز را بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)