پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لوکا بوناچیچ را خیلی قبول دارم و روزهای خوبی با او داشتم.

سیدمهدی سیدصالحی در مورد تقابل پرسپولیس با ذوب‌آهن گفت: به نظرم بازی بسیار مهم و حساسی را در پیش داریم و حتماً باید 3 امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم.

وی با تاکید براینکه سرخپوشان باخت هفته گذشته مقابل تراکتورسازی را هم فراموش کرده‌اند، افزود: همه دیدند در این بازی مستحق باخت نبودیم. امیدوارم با دعا و حمایت هواداران بازی برابر ذوب‌آهن را ببریم تا ضمن جبران شکست هفته قبل از کورس قهرمانی عقب نمانیم و شانس خود را برای صعود به صدر جدول امتحان کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «فکر نمی‌کنی بازی راحتی مقابل ذوب‌آهن در پیش داشته باشید؟»، تاکید کرد: اصلاً اینطور نیست و نباید با چنین ذهنیتی بازی کنیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و اصلاً بازی با آنها آسان نیست. در ضمن این تیم مربی خوبی مثل بوناچیچ دارد که من خیلی قبولش دارم و زمانی که در سپاهان شاگردش بودم آقای گل آسیا شدم. من روزهای خوبی با این مربی داشتم.

سیدصالحی در خصوص داوری‌های اخیر که صدای علی دایی و مسئولان پرسپولیس را در آورده است، افزود: من فکر می‌کنم در بعضی از بازی‌ها واقعاً ضرر کردیم. همه می‌بینند داوری‌ها برای پرسپولیس چگونه است که نمونه آخرش را در بازی با تراکتورسازی شاهد بودیم. پرسپولیس تیم پرطرفداری است و امیدوارم داوری‌ها طوری نباشد که حق ما ضایع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)