پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به تیم ملی دعوت نشدم شاید روزی‌ام نبوده و حتما یک روز هم نوبت به من می‌رسد.

سید مهدی سیدصالحی درباره عدم حضورش در لیست جدید تیم ملی عنوان کرد: این نظر کی‌روش بوده و من به نظر او احترام می‌گذارم. انشاالله یک روز لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را پیدا می‌کنم. اگر برای این اردو دعوت نشدم شاید روزی‌ام نبوده و حتما یک روز هم نوبت به من می‌رسد.

وی در مورد اینکه نیم فصل اول لیگ برتر برای پرسپولیس چطور بوده، عنوان کرد: در بازی با استقلال خوزستان خیلی بد آوردیم و شانس با ما یار نبود اما در مجموع فکر می‌کنم نیم فصل بدی نبود. امیدوارم در نیم فصل دوم کمترین اشتباه را داشته باشیم و از موقعیت‌های‌مان بیشترین استفاده را بکنیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در بازی با استقلال خوزستان پس از تشویق شدن به پیراهن پرسپولیس بوسه زده، گفت: هواداران پرسپولیس تا اینجای فصل به من لطف داشته‌اند و همیشه مرا مورد حمایت خود قرار داده‌اند، من هم این کار را کردم تا به آنها بگویم با جان و دل برای پرسپولیس زحمت می‌کشم.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که چرا آمار خط حمله پرسپولیس خوب نبوده، تاکید کرد: واقعیت این است که باید در کارهای هجومی بهتر شویم و تمرینات بیشتری را انجام دهیم. بالاخره عروسی به کوچه مهاجمان پرسپولیس هم می‌آید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)