پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سید جلال از بهترین مدافعان ایران است و بازیکن دل‌رحمی است.
سید

 مهدی سید صالحی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل مس، در مورد اینکه بازیکنان مس معتقد بودند بازی جوانمردانه رعایت نشده، عنوان کرد: من پس از اینکه گل به ثمر رسید برگشتم و دیدم که بازیکن آنها روی زمین افتاده، مطمئن باشید اگر ما دیده بودیم توپ را بیرون می‌زدیم.

وی در مورد اینکه سید جلال حسینی اعلام کرده اگر می‌دید هم توپ را بیرون نمی‌زد، خاطرنشان کرد: به نظرم سید جلال بهترین مدافع ایران است و یکی از دل‌رحم‌ترین افراد است و اینگونه نیست که مطرح می‌کنید.

مهاجم پرسپولیس در مورد بازی یادآور شد: بازی خوبی را انجام دادیم و خدا کمک کرد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

 

سیدمهدی سیدصالحی پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت : خوشحالم که بازی خوبی را انجام دادیم و 3 امتیاز باارزش را کسب کردیم. بازی خوبی انجام دادیم و حقمان بود بازی را ببریم.

وی درباره اظهارات مسی ها مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس بازی جوانمردانه را رعایت نکرده اند، خاطرنشان کرد: من زمانی دیدم بازیکن مس روی زمین است که توپ وارد دروازه شده بود. بچه های ما جوانمرد هستند و قطعا هرکس آن صحنه را می دید توپ را بیرون می زد.

سیدصالحی افزود: امیدوارم روند خوب خود را در ادامه بازی ها هم ادامه دهیم و موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)