پرسپولیس نیوز : مهاجم باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان به هیچ چیز غیر از بازی فجر سپاسی فکر نمی‌کنیم. به اینکه چه خواهد شد کاری نداریم و با بچه‌ها همدل شده‌ایم تا با پیروزی در این بازی از امید خودمان و هواداران برای قهرمانی حفاظت کنیم.

سید مهدی سید صالحی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: برای بازی با فجر سپاسی تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا به امید خدا با کسب پیروزی در کورس قهرمانی بمانیم و پیش هواداران سر بلند باشیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند ولی به عشق هواداران تصمیم گرفته‌ایم که در این بازی به پیروزی برسیم تا همه بدانند بازیکنان پرسپولیس پولکی نیستند و برای آنچه به آن اعتقاد دارند، ارزش قائل هستند و ما به توانایی خودمان برای قهرمانی و هواداران اعتقاد داریم.

مهاجم با تجربه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما می‌خواستیم همه بدانند بچه‌ها چه شرایط سختی دارند و امیدوار بودیم و هستیم که توجه مسوولان به مشکلات پرسپولیس جلب شود ولی حالا تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم پیروزی در بازی با فجر سپاسی است تا در کورس بمانیم.

وی درباره شرایط تیم برای این بازی تصریح کرد: بچه‌ها با هم یکدل هستند و با تمام وجود برای این بازی می‌رویم. از نظر آمادگی، شرایط بدی نداریم. اختصاصی تمرین کرده‌ایم و به طور حتم برای اینکه امیدهای خودمان و هوادارانمان برای قهرمانی ناامید نشود، با تمام توانی که داریم در این بازی حاضر خواهیم شد.

سید صالحی در پایان، درباره شرایط تیم بعد از بازی با فجر سپاسی گفت: در حال حاضر تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم، پیروزی در بازی با فجر است و فعلا به مسائل دیگر کاری نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)