پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه تراکتور در ماجرای فلاویو لوپز مظلوم واقع شد.

سید مهدی سیدصالحی درباره ادعاهای فلاویو لوپز اظهارداشت: من حرفهای لوپز را خواندم. هیچ کدام از ادعاهای او صحت نداشت. الان بازیکن تراکتور نیستم ولی وجدانم به من حکم می کند که واقعیت را بگویم.

وی ادامه داد: جو پارسال تیم تراکتور آنقدر خوب و صمیمانه بود که بازیکنان خارجی خیلی زود در تیم جا می افتادند. من می دیدم که بازیکنان قدیمی تراکتور چه رفتار خوبی با خارجی ها دارند و به نظرم لوپز واقعا ادعاهای بی اساسی را مطرح کرده است.

سیدصالحی درباره اینکه باشگاه تراکتور اعلام کرده لوپز مانع آقا گلی وی شده است، خاطرنشان کرد: بله دقیقا همین طور است. طبق نظر سرمربی تیم من در تمرینات هم اجازه پنالتی زدن نداشتم و همه پنالتی ها را چه در تمرین و چه در زمین بازی باید لوپز می زد. تونی دوست نداشت من پنالتی بزنم اما وقتی در کورس آقا گلی قرار گرفتم همه بازیکنان دلشان می خواست من پنالتی ها را بزنم اما لوپز نمی گذاشت و به همین دلیل من نتوانستم آقای گل شوم.

وی افزود: از باشگاه تراکتور و همه مدیران آن به خاطر زحماتی که فصل قبل برایم کشیدند تشکر می کنم. دست آنها را می بوسم چون عزتی که در تیم تراکتور به دست آوردم را در هیچ تیمی نداشتم.

سیدصالحی درباره اینکه گفته می شود نام او هم باید جزو کاندیداهای بهترین بازیکن لیگ قرار می گرفت، گفت: نظر کارشناسان بوده و حتما این لیاقت را نداشته ام که در جمع بهترین ها قرار بگیرم. شاید خیلی ها انتظار داشتند به خاطر عملکرد خوبم در لیست بهترین ها باشم اما این اتفاق نیفتاد. جا دارد به بازیکنانی که در این لیست حضور داشتند تبریک بگویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)