سیدمهدی سیدصالحی می‌گوید همدلی نقش اول را در پیروزی پرسپولیس برابر ملوان ایفا کرده است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل ملوان اظهار کرد: نیمه اول خوب شروع کردیم. بازی را در دست داشتیم. ملوان در طول بازی نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه ما خلق کند. بعد از اینکه 10 نفره شدیم تلاش‌مان را بیشتر کردیم و خوشبختانه در نهایت سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی در ادامه گفت: پتانسیل بردن ملوان را داشتیم. در بین دو نیمه دایی انگیزه ما را بیشتر کرد و فکر می‌کنم که هر بازیکنی برای جبران ده نفره بودن نهایت تلاش خود را انجام داد. این برد خیلی به ما کمک کرد و به نظر من همدلی بازیکنان در این نتیجه حرف اول را می‌زد.

سید صالحی درباره اعتراض ملوانی‌ها به رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان پرسپولیس گفت: ببینید این بحث به نظر من دیگر لوث شده است. اگر بازیکنشان مصدوم بود پس چرا نیم‌خیز شده بود و توپ را دنبال می‌کرد؟ این یعنی اینکه اتفاقی برایش نیفتاده بود. بازیکن ما مصدوم شده بود و او را به خارج از زمین بردند و حتی به خاطر آسیب‌دیدگی مجبور به تعویض شد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که از عملکرد خود در این 5 هفته راضی است یا خیر، گفت: این را کادرفنی باید بگوید. همه تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام دادم. فکر می‌کنم هفته به هفته بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ می‌شوند و تیم‌مان جا می‌افتد. امیدوارم در هفته‌های بعد بتوانم خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنم.

سیدصالحی همچنین درباره اینکه پرسپولیس تا هفته نهم از تهران خارج نمی‌شود، گفت: باید تمام تلاش خودمان را بکنیم که از این بازی‌های خانگی نهایت بهره را ببریم. شب گذشته هواداران بعد از این‌که ده نفره شدیم، هم خیلی خوب ما را حمایت کردند و امیدوارم در چند بازی آینده با به دست آوردن پیروزی‌های متوالی دل آنها را شاد کنیم و در بالای جدول باقی بمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)