پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که ورزشگاه انقلاب کرج نمی‌تواند از سرخپوشان میزبانی کند.

سیدمهدی سیدصالحی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل مس‌کرمان، درگیری‌اش با مدافعان مس، اعتراض‌هایش به داور بازی، دیدار هفته چهارم با سایپا و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر متن کامل آن را می‌خوانید:

ابتدا از بازی با مس شروع کنیم، چطور بود؟

بازی خوبی بود. ما خوب شروع کردیم اما می‌دانستیم که آنها به بازی بلند روی می‌آورند و همانطور که دیدید دروازه‌بان‌شان از همان ابتدا توپ‌های بلند را برای مهاجمان می‌فرستاد. در مجموع توپ و میدان در نیمه اول در اختیار ما بود هرچند در موقعیت‌سازی موفق عمل نکردیم. در نیمه دوم هم که بازی کاملا برای پرسپولیس بود.

در طول 90 دقیقه درگیری زیادی با مدافعان مس‌کرمان داشتی…

خدا را شکر توانستم خواسته‌های آقای دایی را در زمین انجام بدهم. من فقط به فکر گلزنی خودم نبودم و برد تیم برایم مهم بود. از این خوشحالم که توانستم برای تیمم بازیکن مثمرثمری باشم.

در مورد درگیری‌ها توضیح ندادی؟

در طول بازی وقتی برای زدن توپ‌های هوایی بلند می‌شدم مدافعان مس با آرنج به سروصورت من می‌زدند. من چندباری به آنها گفتم که این کار را نکنند، چون احتمال شکستگی سروصورتم وجود داشت اما ایرادی ندارد فوتبال است دیگر.

به داور هم زیاد اعتراض می‌کردی؟

برای این بود که مدافعان مس چندبار یا توپ‌های من را با دست زدند یا زمانی که برای زدن ضربه سر پرش سه‌گام انجام می‌دادم من را هول می‌دادند اما داور این صحنه‌ها را خطا نمی‌گرفت. دقیقه 90 هم که مصدوم شدم بازیکن مس با استوک به شکمم ضربه زد اما باز هم داور خطا نگرفت.

قرار شده بازی پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود در این مورد چه صحبتی داری؟

برای ما فرقی نمی‌کند که در چه ورزشگاهی به میدان برویم اما آیا ورزشگاه کرج ظرفیت 40،50 هزار هوادار پرسپولیس را دارد؟ به نظر من این دیدار باید در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، چون ورزشگاه انقلاب قطعا گنجایش هواداران پرسپولیس را ندارد.

بازی با سایپا چطور خواهد شد؟

تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با خواست خداوند 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

  نکته جالب در خصوص پرسپولیس این است که تا به اینجا تمام گل‌های این تیم توسط بازیکنان جدید به ثمر رسیده…

خوشبختانه امسال جو خوبی در تیم وجود دارد و همه بچه‌ها برای موفقیت پرسپولیس جان می‌دهند و جوان و باتجربه هم ندارد. باید بگویم اگر هم گلی زده می‌شود نام زننده آن مهم نیست مهم این است که تمام تیم در ثبت آن گل تاثیر دارند.

در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس چه نظری داری؟

در این 3 بازی گذشته مدافعان ما و دروازه‌بان‌مان عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و با همدلی برای موفقیت پرسپولیس بازی کردند. امیدوارم این همدلی تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

می‌دانی پرسپولیس بعد از چند سال به صدر جدول رسیده است؟

رسیدن به صدر جدول در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند زیاد مهم باشد چون لیگ بالا پایین زیادی دارد مهم این است که بتوانیم در پایان لیگ صدرنشین باشیم و از نام پرسپولیس دفاع کنیم. متاسفانه در 2،3 سال اخیر اتفاقاتی افتاده که باعث شده پرسپولیس در نتیجه‌گیری خوب عمل نکند اما امیدوارم که بتوانیم در پایان فصل جواب محبت‌ها و زحمات‌های هواداران را بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)