پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم فردا دومین برد را در لیگ برتر کسب کنیم.

سید مهدی سیدصالحی درباره وضعیت مهدی کریمیان، اظهارداشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می کنم که کریمیان به زندگی برگشت. او همبازی من بود و در تمام روزهای گذشته خاطرات حضورمان در تراکتور مقابل چشمانم بود. مهدی بچه دوست داشتنی و تحصیل کرده ای است و رفیق صمیمی من بود. در این چند روز هم شبانه روز با خانواده اش در تماس بودم تا جویای حالش باشم.

وی ادامه داد: خیلی برای مهدی دعا کردم. البته دعای من که بنده ناچیز خدا هستم چیزی نبود و دعای همه مردم ایران و خواست خدا مهدی را به زندگی برگرداند. خداوند در سخت ترین شرایط به بنده هایش کمک می کند. همه مردم ایران حتی آنهایی که فوتبالی نبودند هم از این اتفاق ناراحت شدند و برای مهدی دست به دعا برداشتند.

سیدصالحی درباره نذری که برای سلامتی کریمیان کرده بود، گفت: نمی خواستم این موضوع رسانه ای شود. او رفیق من بوده و این کوچک ترین کاری بود که می توانستم برایش انجام دهم. حالا هم نذرم را ادا می کنم.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها که اخبار دروغ درباره کریمیان منتشر کردند، افزود: برخی رسانه ها بدون اینکه از موضوعی مطمئن باشند اخبار دروغ درباره مهدی زدند. اگر این اخبار به گوش پدر و مادرش که در بوشهر بودند می رسید چه اتفاقی رخ می داد؟ الان که مهدی به هوش آمده اما اگر پدر و مادر پا به سن گذاشته اش اتفاقی برایشان رخ می داد چه کسی جوابگو بود؟ کارهایی که برخی افراد درباره کریمیان کردند واقعا به دور از معرفت و جوانمردی بود.

سیدصالحی با اشاره به دیدار فردای پرسپولیس مقابل مس گفت: امیدوارم بازی خوبی شود و بتوانیم دومین برد را در لیگ کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)