پرسپولیس نیوز : سیدمهدی سیدصالحی می‌گوید نظری درباره دعوت نشدنش به تیم ملی ندارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی مقابل فجرسپاسی تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. دایی به ما گفته بود که صبا تیم دونده و جنگنده‌ای است با این حال با آغاز بازی این ما بودیم که خیلی خوب کار کردیم و در همان 5 دقیقه ابتدای بازی 3 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که متاسفانه یا به خاطر بدشانسی و یا عملکرد خوب دروازه‌بان صبا از دست رفت.

او ادامه داد: بعد از آن هم در نیمه نخست موقعیت‌های نصفه و نیمه دیگری داشتیم اما صبا روی یک ضربه کاشته به گل رسید. در نیمه دوم صبا واقعا کاری نکرد و کل بازی دست ما بود. در روزی که برتر بودیم و حق‌مان مساوی هم نبود یک امتیاز بیشتر نگرفتیم. تقدیر این بود. تا خدا نخواهد برگی از درختی نمی‌افتد. ما هم شاکریم اما شرمنده هواداران شدیم؛ چرا که حق‌مان سه امتیاز بازی بود.

سیدصالحی درباره کیفیت زمین ورزشگاه یادگار امام قم گفت: چمن را کوتاه نکرده بودند تا ضعف‌هایش به چشم نیاید و به همین خاطر چاله در زمین زیاد بود.

مهاجم پرسپولیس درباره به ثمر رساندن چهارمین گلش برای این تیم گفت: کاری نکردم. زحمات کل تیم بود که خیلی دیر به ثمر نشست. کاش این بازی را برده بودیم و من گلزنی نمی‌کردم اما خواست خدا این بود که بازی مساوی شود.

سیدصالحی درباره توپی که می‌توانست تبدیل به گل اول پرسپولیس شود اما با برخورد به پای او از مقابل دروازه برگشت داده شد، گفت: نوروزی به خلعتبری پاس داد و روی خلعتبری خطا شد. من سریع به سمت گوشه دروازه رفتم و فکر نمی‌کردم ضربه محمد نوری به آن قسمت زده شود. حالت من به گونه‌ای بود که می‌خواستم از مسیر توپ کنار روم اما این هم از بدشانسی ما بود که آن توپ به پای من خورد.

او در ادامه گفت: اصلا بابت جایگاهمان در جدول نگران نیستیم. اختلاف تیم‌های صدر جدول با یکدیگر کم است و باید در سه بازی آینده که هر سه حکم فینال را برایمان دارد 9 امتیاز بگیریم و به امید خدا و با کمک هواداران خود را برای قهرمانی آماده کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره دعوت نشدنش به اردوی جدید تیم ملی گفت: نظری ندارم. فقط می‌توانم به نظر کی‌روش احترام بگذارم. بعد از اتفاقاتی که بر سر اردوی قبل رخ داد و من به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانستم به تیم ملی بروم شایعه‌هایی به وجود آمد اما همه دیدند که من حتی برای این مشکلات خانوادگی مجبور شدم از تبریز به تهران بیایم. همان زمان نامه نوشتم و از کی‌روش عذرخواهی کردم. حتما قسمت نبوده که در خدمت تیم ملی باشم و تلاشم را می‌کنم تا از اردوی بعد در جمع ملی‌پوشان باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)