پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی واقعا موفق عمل کرده و پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده است، بعید می‌دانم این تیم به عقب برگردد.

کاظم سیدعلیخانی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: این هفته بازی خیلی خوبی دیدیم. مدت‌ها بود پرسپولیس را اینطور ندیده بودم. یکی از بازی‌هایی بود که واقعا از آن لذت بردم و به قول تماشاگران، آن را نیم خیز تماشا کردیم. البته در کنار اینها باید به بازی خیلی خوب تیم گسترش اشاره کنم که فراتر از انتظار بود و همین ارزش کار پرسپولیس را بیشتر می‌کرد.

وی ادامه داد: البته در این بازی توپ‌های زیادی لو رفت اما این مساله را سرعت بالای بازی، پاسکاری‌ها، انتقال توپ و رفت و برگشت توپ روی دروازه‌ها جبران کرد. در کل پرسپولیس در خط دفاع و هافبک خیلی خوب بود و نیلسون هم عالی کار کرد. آنچه به نظرم آمد، اینکه پرسپولیس هنوز در ضربات آخر مشکل دارد. البته این مساله به کل فوتبال ما بر می‌گردد. مشکل فوتبال ما نداشتن ذات گلزنی است. همین می‌شود که یک نفر باید از بلژیک بیاید تا با گل او به جام جهانی برویم. الان یک نفر مثل فرشاد پیوس نداریم اما اعتقاد دارم در عین حال مهاجمان خوبی داریم که می‌توانند با دقت بیشتر مشکل را تا حدی حل کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: سید صالحی مهاجم خوبی است. خیلی هم تلاش می‌کند که به تیم کمک کند. من برای بیان نظرم کمی در معذورات هستم چون در تمرینات نبوده‌ام و نمی‌دانم تفکر کادر فنی چیست؟ و ممکن است نظری که می‌دهم دقیق نباشد، اما در حدی که بازی‌ها را دیدم فکر می‌کنم سید صالحی باید دو کار انجام دهد؛ اول اینکه تحت تاثیر فشار افکار عمومی نباشد و شتاب زده عمل نکند. او مهاجم خوبی است. کارش را دیده‌ایم. دوم اینکه شاید برای کمک به تیم و همبازیانش گاهی زیاد به کناره‌ها می‌رود و درگیر می‌شود. او اگر بیشتر روی دروازه متمرکز شود، با زمان‌بندی درست می‌تواند گل‌های خوبی بزند. بویژه که علی دایی یک تیم سرعتی، جنگنده و هجومی ساخته است.

سید علیخانی درباره اینکه پرسپولیس را در ادامه رقابت‌ها چطور پیش بینی می‌کند، تصریح کرد: بازی با استقلال را کنار می‌گذاریم چون از بسیاری قواعد پیروی نمی‌کند. اگر پرسپولیس را بر اساس دو بازی برابر فولاد اهواز و گسترش ارزیابی کنیم باید گفت، این تیم راه خودش را پیدا کرده است. علی دایی تا این لحظه واقعا موفق بوده و تیم را روی غلتک انداخته است. حالا اگر تیم بخواهد به عقب برگردد، تقصیر بازیکنان است که یا خود را حفظ نکرده‌اند و یا به حاشیه رفته‌اند که فکر نمی‌کنم علی دایی اجازه آن را بدهد. پرسپولیس یک تیم تقریبا جوان است و جوان‌ها رو به جلو حرکت می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)