پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس گفت: خوشحال شدم که در این گروه قرار گرفتیم زیرا گروهمان نه آسان است نه سخت.

سید جلال حسینی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش از نگاه 2 در مورد تیم ملی ایران گفت: خیلی خوشحال شدم که در این گروه افتادیم اما خیلی هم ناراحتم زیرا هیچ کاری نکردیم. ما بعد از آنکه کره جنوبی را بردیم کاری انجام ندادیم در همان ورزشگاه من مصاحبه کردم و گفتم باید از همین امروز برنامه‌ریزی داشته باشیم و با تیم‌ های قدرتمند بازی کنیم اما با شرایطی که اکنون داریم در جام جهانی هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.

وی ادامه داد: باید اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم، گروهی که نه خیلی سخت است نه آسان اما باید با تیم‌‌های بزرگ بازی کنیم. با تیم‌هایی مثل ساحل عاج و تیم‌های اروپایی بازی تدارکاتی داشته باشیم.

مدافع پرسپولیس در مورد دیدار با بوسنی و نیجریه گفت: بازی با این تیم‌ها هم سخت است. من با نظر هادی عقیلی هم موافقم که می‌گوید می‌توانیم دوم یا سوم گروه شویم اما دقت کنید ژاپن، استرالیا و کره جنوبی با چه تیم‌های بزرگی مسابقه داده‌اند.

حسینی تصریح کرد: بازی اول ما با نیجریه است که بازی بسیار سختی است. اگر این بازی را خوب شروع کنیم می‌توانیم مقابل آرژانتین هم بازی خوبی انجام دهیم. بازی اول برای همه تیم‌ها سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)