پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فکر این را نکرده ام که هواداران استقلال با من چه رفتاری خواهند داشت ولی من هیچوقت با آنها مشکلی نداشتم.

سید مهدی سید صالحی درباره شرایطش درباره اینکه روز جمعه چندمین دربی اش را تجربه خواهد کرد اظهار داشت:فکر می کنم اگر خدا بخواهد و کادر فنی صلاح بداند روز جمعه افتخار حضور در چهارمین دربی را خواهم داشت.در سه بازی قبلی با پیراهن استقلال به میدان رفتم و این بار تقدیر این بوده که با پیراهن پرسپولیس در این مسابقه ظاهر شوم.از خدا می خواهم هر چه خیر است را جلوی پایم بگذارد.

وی ادامه داد:هرگز در این سالها برای بازی های بزرگ و کوچک حرفی علیه تیم مقابل نزدم و کری نخواندم.تعیین کننده نتیجه بازی خدا است و من بازیکن چه کاره ام؟این مساله چیزی است که در این سالها یاد گرفته ام.درباره بازی جمعه هم یک کلمه کری نمی خوانم.

وی درباره روزهای حضورش در استقلال و اینکه در روزهای اخیر آیا هواداران استقلال درباره دربی با او صحبتی کرده اند گفت:من دو سال خوب را در استقلال سپری کردم.البته در این روزها فقط تمرین می کردم و به منزل برمی گشتم و زیاد بین مردم نبودم که برخوردی داشته باشم.

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه به نظرش برخورد هواداران این تیم در دربی با او چه خواهد بود اظهار داشت:من هر جایی بازی کردم سعی داشته ام خاطره خوبی از خودم به جای بگذارم.وقتی سپاهان را ترک کردم،همین طور بود و طرفداران سپاهان واقعا پس از آن به من لطف داشتند.در کل فکر این را نکرده ام که هواداران استقلال با من چه رفتاری خواهند داشت ولی من هیچوقت با آنها مشکلی نداشتم.

وی درباره اظهارنظر رضا شاهرودی که گفته است پرسپولیس بازیکنی مثل سید مهدی سید صالحی را می خواهد اظهار داشت:رضا شاهرودی پیشکسوت و بزرگ من است.من خودم را کوچکترین بازیکن ایران می دانم و امیدوارم انتظارات همه پیشکسوتان پرسپولیس و هوادارانش را برآورده کنم.

سید صالحی درباره شناختش از مدافعان استقلال گفت:من در استقلال با صادقی،منتظری و عمران زاده همبازی بودم.سال قبل هم در تراکتورسازی با عابدینی در یک تیم بودیم.به لطف آن بالایی در این سالها که در لیگ برتر بازی می کنم با خیلی از بازیکنان همبازی بوده ام.امیدوارم روز جمعه بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)