پرسپولیس نیوز :  مهاجم با اخلاق پرسپولیس گفت: در بازی با تراکتورسازی در روزی که حقمان باخت نبود، بد آوردیم ولی مصمم هستیم با یک بازی هجومی برابر ذوب آهن، همه چیز را جبران کنیم. در روزهای آینده خط حمله پرسپولیس هم از خجالت هواداران در خواهد آمد.

سید مهدی سید صالحی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: در روزی که حقمان باخت نبود، بد آوردیم. شاید خواست خدا بود، اما شرایط بازی اصلا به شکلی نبود که پرسپولیس ضعیف‌تر باشد نه تنها ضعیف‌تر نبودیم بلکه در اکثر دقایق بازی، شرایط بهتری داشتیم اما به هر حال شرمنده هواداران و علی دایی شدیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در این بازی در یکی دو صحنه می‌توانستیم صاحب پنالتی بشویم. البته نظر قطعی را کارشناسان باید ارایه کنند ولی به هر حال این بازی تمام شد و مشخص شدن اینکه پنالتی حق ما بود، مشکلی را حل نمی‌کند. کاری هم نمی‌شود کرد غیر از اینکه تمام تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی بگذاریم.

مهاجم پرسپولیس درباره شرایط جدول خاطرنشان کرد: به رده پنجم رفتیم اما فاصله امتیازی تا صدر جدول دو امتیاز است. اگر در این بازی خوب نبودیم و ضعیف کار می‌کردیم نگران می‌شدم که شاید افت کرده‌ایم ولی همه مردم دیدند اینطور نبود. البته باید خیلی مراقب باشیم چون امتیازاتی که اکنون از دست می‌دهیم در آخر فصل مشکل‌ساز خواهد شد. بچه‌ها با جان و دل کار می‌کنند و قصد داریم با ارائه یک بازی هجومی و خوب در بازی با ذوب آهن به کورس برگردیم هر چند حالا هم از کورس خارج نشده‌ایم.

وی درباره شرایط گلزنی تیم اظهار کرد: من تمام تلاش خودم را می‌کنم. سایر بازیکنان هم با تمام وجود کار می‌کنند. ما موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کرده‌ایم. برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای هم برای حل این مشکل از سوی کادر فنی طراحی شده است و شک ندارم که از خجالت هواداران در می‌آییم و آن زمان نیز همانطور که کار دفاعی یک کار تیمی بوده است، کار هجومی و گلزنی‌ها نیز محصول کار همه تیم به حساب خواهد آمد. حالا خیلی مهم نیست که من یا بازیکن دیگری گل بزند یا نزند، مهم این است که روند هجومی تیم به گلزنی‌ها ختم شود.

سید صالحی در پایان درباره مباحثی که این روزها درباره مسائل مالی تیم مطرح می‌شود، گفت: برای هر خانواده‌ای مشکلاتی بوجود می‌آید. تیم هم یک خانواده است. این خانواده بزرگتر دارد که پیگیر حل مشکلات هستند. مهم این است که اعضای خانواده هم در خوشی و هم در سختی‌ها کنار هم باشند و از یکدیگر حمایت کنند. ما الان در شرایط حساسی هستیم و بچه‌ها با وجود دشواری‌هایی که به هر حال برایشان پیش می‌آید واقعا مصمم هستند به قهرمانی برسند. روزی هم دست خدا است و به امید خدا با تدابیر آقایان رویانیان و دایی این مشکل نیز حل خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)