پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هر تیمی بوده ام دوست داشته ام بهترین بازی هایم را انجام دهم.

سیدمهدی سیدصالحی درباره قرعه کشی لیگ برتر سیزدهم و رویارویی تیمش در هفته اول با تراکتورسازی اظهار داشت: واقعا فکر نمی کردم در هفته اول با تراکتورسازی دیدار کنیم. من سال گذشته در تراکتورسازی بازی کردم و سال بسیار خوبی را گذراندم. سالی باعزت را سپری کردم اما بنا به دلایلی جدا شدم. من هر تیمی بوده ام دوست داشته ام بهترین بازی هایم را انجام دهم. با تمام وجود در خدمت تراکتورسازی بودم و حالا در پرسپولیس هم همینطور است.

وی در پاسخ یه این سوال که آیا فکر نمی کند در جریان بازی تنشی از سوی هواداران تراکتور ایجاد شود، عنوان کرد: هواداران تراکتورسازی بسیار باشعور هستند و برای بازیکنی که برایشان بازی کرده ارزش قائلند. آنها همیشه مرا مورد حمایت قرار دادن  و احساس می کنم مردم می دانند همیشه در هر تیمی بوده ام حرمت نان و نمک را نگه داشتم. من پیش وجدان خودم راحت هستم و  کم کاری نکرده ام که ترس و واهمه ای از هواداران آن تیم داشته باشیم.

مهاجم پرسپولیس درباره حضور علی کریمیمقابل تیم سابقش تاکید کرد: کریمی جزو اسطوره های فوتبال ما است. شرایط فوتبال حرفه ای اینطور است. او برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و هواداران پرسپولیس هم دوستش دارند.

سیدصالحی در پایان درباره تمدید قرارداد انصاری فرد افزود: من حرفی در این خصوص ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)