پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  گفت: خود خلعتبری باعث می شود تا تماشاگران علیه او موضع بگیرند.

رضا شاهرودی ،درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: امروز یک بازی زیبا را در ورزشگاه آزادی دیدیم که از کیفیت بالایی برخوردر بود. پرسپولیس پس از وقفه ای که در لیگ ایجاد شده بود کمی از روند خوب گذشته اش فاصله گرفته بود و به همین دلیل در نیمه اول سپاهان طوفانی آغاز کرد اما در نیمه دوم بازی دست پرسپولیس افتاد و هر وقت عقب افتاد جبران کرد. بازیکنان پرسپولیس در دقایق آخر چند موقعیت صددرصد به دست آوردند که روی بی دقتی از دست دادند.

وی درباره سپاهان نیز گفت: آنها در نیم فصل اول خوب کار نمی کردند اما تعطیلی لیگ به سود آنها شد و پس از آنکه چند بازیکن تازه جذب کردند، دیدیم که با چه طراوتی فوتبال بازی می  کردند.

شاهرودی درباره فحاشی تماشاگران این تیم به محمدرضا خلعتبری بیان داشت: به نظر من خود بازیکن باعث می شود تا تماشاگران علیه او موضع بگیرند. این درست است که خلعتبری الان بازیکن سپاهان است و به تیمش تعصب دارد اما نباید یادش برود که روزی در همین پرسپولیس بازی می کرده است. امروز در چند صحنه با داور حرف زد که به نظرم کار درستی نبود و با همان اعتراضاتش تماشاگران پرسپولیس را تحریک کرد. البته بنده فحاشی را هم تایید نمی کنم و تماشاگران نباید به بازیکنی بی احترامی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)