پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:مالدینی این قدر پول دارد که به این پول ها نیازی نداشته باشد.

رضا شاهرودی درباره آسیب دیدگی خود در بازی ستارگان پرسپولیس و میلان عنوان کرد:با توجه به نظر پزشکان باید 10 روز استراحت کنم تا مصدوميتم برطرف شود. در جلسه تمريني قبل از بازي كشاله ران پايم كش آمد و با آمپول به بازي رسيدم. 20 دقيقه قبل از بازي كه گرم مي‌كردم، شرايطم خوب بود و پاهايم درد نمي‌ کرد اما در بازي آن اتفاق افتاد.

وی ادامه داد:حالا متوجه شدم که بازيكنان راست مي‌گويند كه توپ‌هاي آل‌اشپورت شرايط مناسبي ندارند.آنها حق دارند از توپ‌هاي آل‌اشپورت ناراضي باشند چراكه اين توپ زير پا گير مي‌كند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گفت و گویی که پیش از آغاز بازی با پائولو مالدینی داشت گفت:با توجه به اینکه در حد متوسط انگليسي بلدم وقتي با مالديني صحبت كردم متوجه شدم كه او اصلا انگليسي بلد نيست و هر چه گفتم متوجه نشد.می خواستم ماجرای تشویق تماشاگران را بگویم که نشد.

وی درباره اینکه گفته می شود مالدینی برای حضور در برنامه 90 درخواست پول کرده است خاطرنشان کرد:خیلی بعید است این موضوع صحت داشته باشد.او آن قدر پول دارد که به این پول ها نیازی نداشته باشد.

شاهرودی درباره شکست سرخپوشان در آغاز دور برگشت لیگ برتر اظهار داشت:به نظرم پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و کمی بدشانس بود.گل تراکتور هم از روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه فردی شکل گرفت.داور هم بايد براي پرسپوليس پنالتي مي‌گرفت. در يك صحنه بازيكن تراكتورسازي ساق پاي بازيكن پرسپوليس را زد و داور بايد در آن صحنه نقطه پنالتي را نشان مي‌داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)