پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم پرسپولیس گفت:توصیه ام به دایی این است که انتقاد پذیر باشد.

رضا شاهرودی درباره نتایج پرسپولیس پس از گذشت 6 هفته از آغاز لیگ برتر عنوان کرد شرايط بسيار بد نيست اما خوب هم نیست.در واقع اين گونه باخت‌ها را هواداران نمي‌پسندند.ما و هواداران دوست نداريم پرسپوليس ببازد.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در هفته های گذشته مطابق انتظار نتیجه نگرفته گفت:پرسپوليس در چند هفته ابتدايي بازي مستقيم انجام ‌داد.شخصا فکر می کنم پرسپولیس نبايد بازي مستقيم را در دستور كار خود قرار دهد. بازي مستقيم نياز به 2 يا 3 مهاجم دارد اما علي دايي در تيمش با يك مهاجم بازي مي‌كند.

شاهرودی درباره درگیری لفظی ایجاد شده بین بهروز رهبری فرد با برخی بازیکنان فعلی پرسپولیس گفت:به نظرم كار هر دو طرف غلط است. نبايد نسل قديم و نسل جديد پرسپوليس اينگونه مقابل هم قرار بگیرند.بعضي وقت‌ها شرايط طوري مي‌شود كه بازيكن نمي‌تواند آن گونه كه هست بازي كند و در زمين توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارد.

شاهرودی درباره نقش مدیریت پرسپولیس در نتایج این تیم گفت:رویانیان واقعا عملكرد بسيار خوبي داشته است. تيم هر نيازي دارد را مديريت فراهم كرده و آرامش را به باشگاه آورده است. تنها دليل عدم نتيجه‌گيري فني است و اگر مشكلات فني برطرف شود تيم نتيجه مي‌گيرد.

وی درباره پیش بینی اش از جایگاه پرسپولیس در این فصل اظهار داشت:پرسپوليس اين فصل بايد يك جام بگيرد. در حال حاضر پرسپوليس براي كسب دو جام مبارزه مي‌كند اما حتما بايد يك جام را بگيرد. هواداران پرسپوليس چند سال است كه جام نديده‌اند و شرايط سختي را تحمل مي‌كنند كه باعث ناراحتی شان شده است.

شاهرودی درباره حضور دایی در پرسپولیس و مشکلاتی که این مربی در این تیم دارد گفت:توصیه ام به  علي دايي این است که انتقادپذير باشد. در مرحله دوم پرسپوليس بايد روي نقطه ضعف‌هايش تمرين كند و بتواند نقطه ضعف‌هايش را برطرف كند. همه‌چيز با تمرين درست مي‌شود و دايي بايد حواسش را روي پرسپوليس و تمرينات بگذارد. در مرحله سوم پرسپوليس بايد يك آناليزور خوب بياورد تا تيم‌هاي حريف را كه پرسپوليس با آنها بازي دارد به خوبي آناليز كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)