پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام جهانی گفت: بازیکنان خط خورده باید حرفه‌ای فکر کنند و دنیا برای آنها تمام نشده است.

رضا شاهرودی در مورد اعلام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال گفت: کی‌روش با تیم زندگی کرده و ما هم چون دور هستیم نمی‌ توانیم اظهار نظر دقیق و روشنی در مورد خط خورده ها داشته باشیم. قطعا او دوست دارد آماده ترین بازیکنان را به برزیل ببرد و باید به تصمیم کی‌روش در مورد خط خورده ها اعتماد کرد و احترام گذاشت. این را هم باید در نظر گرفت که کار او برای خط زدن این نفرات سخت بود و این مربی محدودیت های خاص خودش را داشت.

او تاکید کرد: خط خوردن از تیم ملی آن هم در آستانه جام جهانی ناراحت کننده است و می دانم که بازیکنان چه احساسی دارند. با این حال آنها باید حرفه ای فکر کنند و دنیا برایشان به آخر نرسیده است. این بازیکنان باید تلاش کنند تا در آینده به آنچه می خواهند دست پیدا کنند و قرار نیست وضعیت برای این نفرات همینطور باقی بماند.

شاهرودی در مورد مصدومیت بیک زاده و طلسم شدن مدافعان چپ تیم ملی قبل از جام جهانی گفت: برای بیک زاده خیلی ناراحت شدم. مصدومیت همیشه برای بازیکن وجود دارد و این مصدومیت ها آخر بدشانسی است. البته شرایط هاشم با من فرق می کند چون من یک روز قبل از جام جهانی مصدوم شدم ولی بیک زاده وقت دارد تا خودش را به این بازی ها برساند.

وی با بیان اینکه قبل از جام جهانی فرانسه بزرگترین بدشانسی زندگی اش رقم خورد اظهار داشت: قرار بود همان زمان با باشگاه هامبورگ قرارداد امضا کنم. حتی مدیرعامل این باشگاه به فرانسه آمده و گفته بود که باید مرا در ترکیب تیم ملی ببیند تا قراردادم امضا شود. اگر مصدوم نمی شدم به هامبورگ می رفتم ولی متاسفانه سرنوشت طور دیگری رقم خورد.

کی‌روش در حال حاضر بیشتر روی تقویت خط دفاعی تیم ملی تمرکز کرده است. شاهرودی در این خصوص به تسنیم گفت: طبیعی است که او ابتدا به فکر قوی کردن خط دفاعی باشد ولی اگر ما در جام جهانی فقط به دفاع فکر کنیم قطعا گل خواهیم خورد و از این موضوع ضرر می کنیم. نباید فقط به دفاع فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)