پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام به بازیکنان فعلی می‌خواهم بگویم بازیکنان قدیم یک سر و گردن از نفرات فعلی بالاتر هستند.

رضا شاهرودی در مورد دربی 77 و تساوی پرسپولیس و استقلال گفت: در دو نیمه بازی بار فنی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم به نظر من تساوی عادلانه بود در نیمه دوم موقعیت‌های کمی به وجود آمد اما در کل بازی بسیار کسل‌کننده بود.

وی در مورد اینکه چرا بازی‌های دربی چند سالی است که بار فنی ندارد، خاطرنشان کرد: آنقدر این بازی را حساس می‌کنند که بازیکنان ترس از نباختن پیدا می‌کنند. بازیکنان خلاق هم نمی‌توانند از توانایی خود استفاده کنند که دلیل آن ترس است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در دهه 60 و 70 حساسیت دربی بیشتر بود اما چرا آن زمان بازی‌ها بسیار زیباتر بود، گفت: نمی‌خواهم به بازیکنان کنونی بی‌احترامی کنم اما بازیکنان فوتبال در آن زمان یک سر و گردن از بازیکنان فعلی بالاتر بودند.

شاهرودی در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای کاستن از این استرس دارد، خاطرنشان کرد: کاری نمی‌توان کرد. این به خود بازیکنان برمی‌گردد. 11 نفر ثابت و 3 نفر ذخیره باید این توان را در خود به وجود بیاورند که این استرس‌ها روی آنها اثر نگذارد.

وی در مورد خشونت دربی عنوان کرد: به هر حال تمام دربی‌ها خشونت دارند و در اکثر بازی‌های دربی این مسئله دیده می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)