پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم بازیکنانی که صحبت از پیشنهاد خارجی می‌کنند بیشتر بازارگرمی است اما کسی را نمی‌توان به زور در پرسپولیس نگه داشت.

رضا شاهرودی در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم گفت: به نظرم حالا که لیگ تمام شده باید تشکری ویژه از بازیکنان، مربیان و مدیران پرسپولیس انجام دهم که با وجود اینکه در انتهای جدول بودند اما در نهایت به مقام دوم رسیدند آن هم در حالی که در تفاضل گل کم آوردند. به نظرم پرسپولیس با وجود اینکه چند سالی عملکرد خوبی نداشت اما در فصلی که گذشت فوق‌العاده بودند و بازیکنان باید بدانند که چیزی را از دست نداده‌اند.

وی درباره اینکه فصل آینده قطعاً انتظارم از پرسپولیس بیشتر خواهد بود و این مسئله کار را برای بازیکنان این تیم سخت‌تر خواهد کرد، تصریح کرد: به هر حال باید پذیرفت که انتظار از پرسپولیس همیشه بالاست اینکه این تیم در فصلی که گذشت از انتهای جدول به بالای جدول رسیده موضوعی نیست که ارتباط به آن داشته باشد. در پرسپولیس همیشه انتظار از این تیم بالاست چون هواداران زیادی پیگیر بازی‌های پرسپولیس هستند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از بازیکنان این تیم همانند مهدی طارمی، علی علیپور و … صحبت از پیشنهادهای خارجی می‌کنند، تصریح کرد: به نظر من این حرف‌ها بیشتر بازارگرمی است خود این بازیکنان هم می‌دانند که هر تیمی بروند برایشان پرسپولیس نخواهد شد. پیراهن پرسپولیس 500 میلیون تومان از سایر تیم‌ها جلوتر است. البته معتقدم که به زور نمی‌توان بازیکنی را در تیم نگه داشت، کسی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید عاشق پیراهن این تیم باشد اگر قرار است بازیکنی به زور در پرسپولیس بماند همان بهتر که نماند.

شاهرودی در خصوص لیست اعلام شده تیم ملی و اینکه از نظر او جای چه بازیکنانی در این لیست غایب است، افزود: به نظر من علی علیپور، احمد نوراللهی و امید عالیشاه می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند. از طرفی معتقدم که محسن مسلمان این فصل عالی بازی کرد و حقش بود که به تیم ملی دعوت شود. قطعاً کسانی که به تیم ملی دعوت شدند این شانس را خواهند داشت که خودشان را در تیم ملی نشان دهند. درهای تیم ملی البته همیشه باز است و کسانی که در لیگ خوب هستند می‌توانند دعوت شوند به نظرم از تیمی مثل استقلال خوزستان هم 5، 6 بازیکن می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند.

وی درباره حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او حاشیه‌هایی دارد، گفت: من به جز بحث جدایی بیرانوند حاشیه‌ای از او ندیدم البته بیرانوند باید بداند که هر کس در پرسپولیس بازی کند حاشیه به سراغش خواهد آمد. او باید با این حاشیه‌ها کنار بیاید. بازیکنان باید بدانند اگر از حاشیه‌ها دوری کنند می‌توانند موفق باشند. اگر بازیکنی در حاشیه‌ها غرق شود خودش ضرر خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)