پرسپولیس نیوز :  مربی تیم سیاه‌جامگان گفت: سپاهان بدون نویدکیا با مشکلات تاکتیکی مواجه می‌شود.

رضا شاهرودی در خصوص تساوی تیم سیاه‌جامگان در بازی با سپاهان، اظهار داشت: تیم با هدایت فرهاد کاظمی نمایش خیلی خوبی مقابل سپاهان داشت و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر تاکتیکی بهتر از سپاهان بود و در آینده خیلی بهتر نتیجه خواهد گرفت. نفرات تیم فوتبال‌بلد و با انگیزه هستند و همین مسئله کمک می‌کند تا کادرفنی بهتر بتواند برنامه‌های تاکتیکی خود را پیاده کند.

مربی تیم سیاه‌جامگان در واکنش به این سوال که آیا سپاهان ضعیف بازی کرد یا سیاه‌جامگان توانست این تیم را غافلگیر کند، گفت: در اینکه سپاهان تیمی پر مهره و پرطرفدار است شکی نیست اما این تیم بدون محرم نویدکیا از نظر تاکتیکی با مشکلات زیادی مواجه است. مقابل سپاهان نمایش خیلی خوبی داشتیم و در دقایق پایانی چند فرصت خوب گلزنی هم از دست دادیم. سپاهان اگر نتواند محرم را برگرداند در آینده لیگ کار بسیار سختی پیش‌رو خواهد داشت.

شاهرودی با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه آینده تیم سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس تصریح کرد: شرایط ما و پرسپولیس با هم تفاوت چندانی ندارد. هر دو تیم به فکر جذب 3 امتیاز هستند تا شرایط خودشان را در جدول رقابت‌ها بهبود ببخشند. پرسپولیس تیم محبوب من بوده و هست و بیش از 10 سال عمر فوتبالی خود را در این تیم سپری کرده‌ام اما در حال حاضر مربی تیم سیاه‌جامگان هستم و به این تیم تعهد دارم. طبیعی است که فقط به شکست پرسپولیس فکر کنیم و نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا این اتفاق رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او هم بعد از اینکه تیمش به پرسپولیس گل بزند خوشحالی خواهد کرد یا نه، گفت: به تیم سیاه‌جامگان تعهد دارم و طبیعی است دوست داشته باشم تیمم برنده شود. اگر گل بزنیم حتما خوشحال خواهم شد اما خوشحالی بعد از گلم را به شکلی پنهان می‌کنم تا هواداران پرسپولیس ناراحت نشوند. شخصیت‌ها متفاوت است و من مثل بعضی‌ها نیستم که مقابل هواداران عکس‌العمل‌هایی نشان دهم و با این کار، آنها را به واکنش وادار کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)