پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش گفت: او باید در تیم ملی بماند ولی نه با این قیمت سنگین که فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

رضا شاهرودی در مورد اینکه آیا موافق ماندن کی‌روش است، عنوان کرد: ما در جام جهانی در گروه‌مان تیم آخر شدیم و شما شک نکنید که اگر یک مربی ایرانی این نتایج را می‌گرفت او را له می‌کردند و بلافاصله اخراج می شد. ما که قرار نبود صعود کنیم و پتانسیل فوتبال ایران را همه می‌دانند اما سوال من این است که چرا در برزیل فقط تدافعی کار کردیم و هیچ برنامه‌ای برای حمله نداشتیم.

او عنوان کرد: در بازی با بوسنی عیار تیم ما مشخص شد و با اینکه به برد نیاز داشتیم زیاد هجومی بازی نکردیم و زمانی هم که عقب بودیم تغییر تاکتیک ندادیم. خیلی‌ها می‌گویند چرا بازی با آرژانتین ملاک اصلی برای ارزیابی عملکرد تیم ملی نباشد ولی باید بگویم این بازی شرایط خاص خودش را داشت و بازیکنان کوهی از انگیزه بودند. در ضمن شما می‌بینید که آرژانتین آن تیم پرقدرت همیشگی نیست و انتقادهای زیادی از این تیم صورت گرفته است.

شاهردوی در مورد بحث ماندن کی‌روش تاکید کرد: من معتقدم او باید بماند ولی نه با این قیمتی که فدراسیون اعلام کرده است چون ۱۲ میلیارد برای کادر فعلی زیاد است. اگر قرار است کی‌روش بماند باید با مبلغ کمتری قراردادش تمدید شود و اگر هم جدا شد مطمئن باشید که دنیا مربی خوب زیاد دارد تا جانشین او شود. خیلی از مربیان خارجی با مبلغ کمتری به ایران می‌آیند به شرطی که دلال بازی صورت نگیرد و یک فرد شایسته را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)